  • 1. Data: 2002-04-04 14:37:07
    Temat: Mastercard za darmo w PEKAO SA
    Od: r...@b...pl

    Od dnia 5 kwietnia do 31 lipca 2002

    karty Mastercard wydawane przez bank PEKAO SA

    beda wydawane za darmo.

    Normalnie poza promocja koszt takiej karty to: Eurokarta (50 zł) oraz
    Pekao/Shell (95 zł)

    Swoja droga otrzymałem taka karte kilka dni temu ale jeszcze mnie nie
    obciażono prowizją, ciekawy jestem czy załapie sie na promocje??

    Pzdr.
    R.K.

  • 2. Data: 2002-04-04 17:50:52
    Temat: Re: Mastercard za darmo w PEKAO SA
    Od: "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl>

    Użytkownik <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    S1...

    > Od dnia 5 kwietnia do 31 lipca 2002
    >
    > karty Mastercard wydawane przez bank PEKAO SA
    >
    > beda wydawane za darmo.

    Wszystkim będą dawać za friko??

    Jaco

  • 3. Data: 2002-04-04 17:54:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jaco"

    > Wszystkim będą dawać za friko??

    poczekam az nie każą z tej okazji zakladac rachunku ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-04 17:57:15
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Wszystkim będą dawać za friko??
    >
    > Jaco

    Mysle ze tak, pod warunkiem ze zalozysz Eurokonto i bedziesz placil za nie
    minimum 6 zl. miesiecznie.
    Zaczekam na karte kredytowa Mastercard ktora podobno ma wprowadzic PKO.
    Ktos zna jakies szczegoly ?

    MichalL

  • 5. Data: 2002-04-04 18:03:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL"
    > Zaczekam na karte kredytowa Mastercard ktora podobno ma wprowadzic PKO.
    > Ktos zna jakies szczegoly ?

    sam o tym czytalem w wyborczej - tez zaczekam
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-04-04 18:51:22
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    http://www.pekao.com.pl/news3.xml?/sid=27/lang=PL/ki
    nd=3/id=525/806114-872565-91656

    "Podczas promocji założenie Eurokonta będzie premiowane (...)
    promocyjnymi cenami kart MasterCard (np. karty Pekao/Shell i World
    Cup za darmo)."

    "Obecni klienci, którzy nie mają kart MasterCard mogą je otrzymać
    w cenach promocyjnych lub za darmo."

    ciekawe, jakie beda dodatkowe warunki,
    Pekao/Shell za darmo to interesujaca oferta
    (czy dostepna rowniez dla obecnych klientow?)

  • 7. Data: 2002-04-04 19:17:37
    Od: <r...@w...pl>

> [...]
    > minimum 6 zl. miesiecznie.
    > Zaczekam na karte kredytowa Mastercard ktora podobno ma wprowadzic PKO.

    Z tego co mówia na Infolini 0801 365 365 karta ma byc wydaana za darmo dla
    obecnych i przyszłych klientów banku

    ale z tego co zauwazyłem sami jeszcze do końca nie wiedza jak jest z ta
    promocja szczegóły maja wiedziec podobno jutro