    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Marketing to jak ZARAZA
    Date: Sat, 11 Feb 2023 02:43:54 +0100

    W dniu 10 lut 2023 o 00:18, _Master_ pisze:

    > Jak ja mam mieć szacunek do takiej TFUUUUUUUU instytucji?

    Pisałem Ci -- wszyscy żyjemy w tak dziwnym świecie...

    W dniu 4 sty 2023 o 12:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Prawie? -- raczej takie same, gdyż żyjemy w tym samym
    > zasięgu Media Expert i Terg SA...

    > Także w Twoim zasięgu -- kogoś, kto ma trudności
    > z poprawną pisownią mego imienia...

    Odzyskałem pieniądze za pralkę i transport, ale nie odzyskałem
    pieniędzy za słuchawki, choć była to wiązana sprzedaż i owych
    słuchawek bym nie kupił, gdybym nie kupował tej pralki... Nie
    odzyskałem też zdrowia -- do tej pory mam problemy z kolanami
    i niemal wszędzie chodzę w ortezach... Na szczęście mam już aż
    dwie kolanowe ortezy i zlecenie na refundację kolejnej...

    Teraz chciałbym kupić pralkę, aby prać u siebie, zamiast
    u rodziców. Niby mogę prać u rodziców, ;) ale z uwagi na
    owe kolana i kręgosłup -- wolałbym prać u siebie...

    Chciałbym kupić pralkę -- nie zaś problem, który bym pracowicie
    i wytrwale rozwiązywał przez kolejne tygodnie... Moje wymogi są
    wygórowane:

    - przynajmniej 1200 rpm
    - przynajmniej 7 kg
    - co najwyżej 87 cm głębokości po otworzeniu drzwiczek
    - inwerterowy silnik indukcyjny
    - co najmniej pięcioletnia gwarancja producencka
    - transport, wniesienie (aż ;) na niski parter -- kilka stopni
    typowej wysokości) oraz rozpakowanie i ustawienie na docelowym
    miejscu, które jest poziome i nie jest na żadnym cokole
    (nie ma u mnie ani w WC, ani w łazience żadnych cokołów
    czy cokolików -- rury dopływowe i odpływowe są schowane
    w ścianach i podłogach oraz za wanną tam, gdzie mogą być
    schowane, tzn. nie są schowane: baterie, syfony, ,,słuchawki''...)
    - możliwość zapłacenia za ww. komplet (czyli funkcjonalną pralkę)
    płatniczą kartą bankową
    - brak problemów

    Chwilowo nie mam możliwości ponownego walczenia z pralką...
    Opakowanie mogę zdjąć z boków, ale pralkę trzeba rozpakować
    także od dołu... Przesunąć mogę bez trudu po podłodze, gdyż
    po mokrej terakocie takowa pralka lekko sunie jak łyżwiarz.

    Łyżwiarki (czy łyżwiarze) także suną po wodzie -- powstałej
    po roztopieniu (niezbyt śliskiego) lodu ściskanego ostrzami
    łyżew, nie zaś bezpośrednio po ludzie...

    > PS. Chyba nie muszę przypominać że to nie moją karta była ;-)

    Twoja czy nie Twoja -- chargeback obowiązuje?...

    -=-

    W kraju Jana Pawła II ludzie mają dziwne poczucie sprawiedliwości
    i prawa -- zajadle bronią łajdaków, podpierając się prawem (albo
    raczej quasi-prawem) i zwalczają porządnych ludzi, domagając się
    dobrego traktowania przez tak zwany świat... [który nierzadko ma
    takie (rzekomo prawe i sprawiedliwe) osoby w wiadomym miejscu...]

    -=-

    Proponuję Ci zastanowienie się nad sobą -- zamiast odpisywanie... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

    Postscriptum: Z jakiegoś powodu 64W10 podczas pisania pod Thunderbirdem
    odpala na full ;) antymalware'a, blokując CPU do pełna...
    Tak na tym, srebrzonym ;) Acerze, jak i na innym, któremu zazwyczaj nie
    brakuje CPU... Wszelkie próby ograniczenia dociekliwości WindZgorźnego
    spełzają na manowcach... WinZgroźny zawzięcie szuka szkodników, jakby
    nie zauważając, iż to on właśnie tu szkodzi...

    Być może prowadzimy wojnę -- ograniczam (pod konsolą) nadgorliwość
    antymalware'a, zaś kolejna aktualizacja przywraca ową nadgorliwość
    wbrew mej woli... Być może -- gdyż po mojej interwencji jakiś czas
    jest OK, zaś po paru dniach sytuacja wraca do WinZgroźnej ,,normy''...

    Jak na razie tylko z Thunderbirdem mam problem lagowania...