eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMarketing to jak ZARAZA › Re: Marketing to jak ZARAZA
  • Data: 2023-02-11 08:53:36
    Temat: Re: Marketing to jak ZARAZA
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sobota, 11 lutego 2023 o 07:14:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > _Master_ <M...@...pl> writes:
    >
    > {...]
    > >
    > >
    > > Ale istnieje podobna forma automatycznego płacenia. POLECENIE ZAPŁATY
    > >
    > > I tu nie ma lekko. fizyczny papier i podpis klienta
    > Może sprawdź o czym piszesz. Od jakiegoś czasu nie trzeba. Wystarczy
    > wysłać komunikat obciążenia.

    Dlatego jest to właśnie "podobna forma automatycznego płacenia".
    To taki typ - prawdę napisze tylko jak się pomyli ;>
    Hmm, czy mu się wydaje, że klient osobno autoryzuje każdy przelew z PZ?
    Kto wie - skoro nie ma pojęcia, że przedstawienia informacji marketingowej można
    odmówić (choć taki był ostatnio dumny z tych "darmowych" kredytów, co to na niego
    czekają - a jak wziął, to płatny), to coś tą pustkę wypełnia - zapewne podobne
    wydumki.

    Mnie ciekawi że zastrzegł nieswoją kartę.
    Niby do rachunku wspólnego, ale jednak cudzą.

    Choć w sumie ja też zastrzegłem kartę teściowej, gdy zmarła.
    A jakiś przedstawiciel społeczeństwa moją, gdy mi wypadła z kieszeni.

    Hmm, a co bank zrobi z "obciążeniem cyklicznym", które przyjdzie na zastrzeżoną
    kartę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1