eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMarketing to jak ZARAZA › Marketing to jak ZARAZA
  • Data: 2023-02-10 00:18:33
    Temat: Marketing to jak ZARAZA
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wpierdala się wszędzie nawet w rozmowę o zastrzeganiu karty.

    Jebany konsultant oczywiście po zastrzeżeniu karty i wyrażeniu swojej
    niemocy w kwestii 29 zł które poszło na netfliksa (zablokowane środki)

    był na tyle bezczelny że usiłował mi wcisnąć kredyt który został
    specjalnie dla mnie przygotowany.

    Jak ja mam mieć szacunek do takiej TFUUUUUUUU instytucji?



    PS. Chyba nie muszę przypominać że to nie moją karta była ;-)

    PS. 2. Przypięcie karty do usługi jako jedyna forma płatności.
    Genialne. PRAWDA.


    Ale istnieje podobna forma automatycznego płacenia. POLECENIE ZAPŁATY

    I tu nie ma lekko. fizyczny papier i podpis klienta

    Ot taka mała niekonsekwencja ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1