  • 1. Data: 2023-02-10 00:18:33
    Temat: Marketing to jak ZARAZA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wpierdala się wszędzie nawet w rozmowę o zastrzeganiu karty.

    Jebany konsultant oczywiście po zastrzeżeniu karty i wyrażeniu swojej
    niemocy w kwestii 29 zł które poszło na netfliksa (zablokowane środki)

    był na tyle bezczelny że usiłował mi wcisnąć kredyt który został
    specjalnie dla mnie przygotowany.

    Jak ja mam mieć szacunek do takiej TFUUUUUUUU instytucji?

    PS. Chyba nie muszę przypominać że to nie moją karta była ;-)

    PS. 2. Przypięcie karty do usługi jako jedyna forma płatności.
    Genialne. PRAWDA.

    Ale istnieje podobna forma automatycznego płacenia. POLECENIE ZAPŁATY

    I tu nie ma lekko. fizyczny papier i podpis klienta

    Ot taka mała niekonsekwencja ;-)

  • 2. Data: 2023-02-11 02:43:54
    Temat: Re: Marketing to jak ZARAZA
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 10 lut 2023 o 00:18, _Master_ pisze:

    > Jak ja mam mieć szacunek do takiej TFUUUUUUUU instytucji?

    Pisałem Ci -- wszyscy żyjemy w tak dziwnym świecie...

    W dniu 4 sty 2023 o 12:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Prawie? -- raczej takie same, gdyż żyjemy w tym samym
    > zasięgu Media Expert i Terg SA...

    > Także w Twoim zasięgu -- kogoś, kto ma trudności
    > z poprawną pisownią mego imienia...

    Odzyskałem pieniądze za pralkę i transport, ale nie odzyskałem
    pieniędzy za słuchawki, choć była to wiązana sprzedaż i owych
    słuchawek bym nie kupił, gdybym nie kupował tej pralki... Nie
    odzyskałem też zdrowia -- do tej pory mam problemy z kolanami
    i niemal wszędzie chodzę w ortezach... Na szczęście mam już aż
    dwie kolanowe ortezy i zlecenie na refundację kolejnej...

    Teraz chciałbym kupić pralkę, aby prać u siebie, zamiast
    u rodziców. Niby mogę prać u rodziców, ;) ale z uwagi na
    owe kolana i kręgosłup -- wolałbym prać u siebie...

    Chciałbym kupić pralkę -- nie zaś problem, który bym pracowicie
    i wytrwale rozwiązywał przez kolejne tygodnie... Moje wymogi są
    wygórowane:

    - przynajmniej 1200 rpm
    - przynajmniej 7 kg
    - co najwyżej 87 cm głębokości po otworzeniu drzwiczek
    - inwerterowy silnik indukcyjny
    - co najmniej pięcioletnia gwarancja producencka
    - transport, wniesienie (aż ;) na niski parter -- kilka stopni
    typowej wysokości) oraz rozpakowanie i ustawienie na docelowym
    miejscu, które jest poziome i nie jest na żadnym cokole
    (nie ma u mnie ani w WC, ani w łazience żadnych cokołów
    czy cokolików -- rury dopływowe i odpływowe są schowane
    w ścianach i podłogach oraz za wanną tam, gdzie mogą być
    schowane, tzn. nie są schowane: baterie, syfony, ,,słuchawki''...)
    - możliwość zapłacenia za ww. komplet (czyli funkcjonalną pralkę)
    płatniczą kartą bankową
    - brak problemów

    Chwilowo nie mam możliwości ponownego walczenia z pralką...
    Opakowanie mogę zdjąć z boków, ale pralkę trzeba rozpakować
    także od dołu... Przesunąć mogę bez trudu po podłodze, gdyż
    po mokrej terakocie takowa pralka lekko sunie jak łyżwiarz.

    Łyżwiarki (czy łyżwiarze) także suną po wodzie -- powstałej
    po roztopieniu (niezbyt śliskiego) lodu ściskanego ostrzami
    łyżew, nie zaś bezpośrednio po ludzie...

    > PS. Chyba nie muszę przypominać że to nie moją karta była ;-)

    Twoja czy nie Twoja -- chargeback obowiązuje?...

    -=-

    W kraju Jana Pawła II ludzie mają dziwne poczucie sprawiedliwości
    i prawa -- zajadle bronią łajdaków, podpierając się prawem (albo
    raczej quasi-prawem) i zwalczają porządnych ludzi, domagając się
    dobrego traktowania przez tak zwany świat... [który nierzadko ma
    takie (rzekomo prawe i sprawiedliwe) osoby w wiadomym miejscu...]

    -=-

    Proponuję Ci zastanowienie się nad sobą -- zamiast odpisywanie... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

    Postscriptum: Z jakiegoś powodu 64W10 podczas pisania pod Thunderbirdem
    odpala na full ;) antymalware'a, blokując CPU do pełna...
    Tak na tym, srebrzonym ;) Acerze, jak i na innym, któremu zazwyczaj nie
    brakuje CPU... Wszelkie próby ograniczenia dociekliwości WindZgorźnego
    spełzają na manowcach... WinZgroźny zawzięcie szuka szkodników, jakby
    nie zauważając, iż to on właśnie tu szkodzi...

    Być może prowadzimy wojnę -- ograniczam (pod konsolą) nadgorliwość
    antymalware'a, zaś kolejna aktualizacja przywraca ową nadgorliwość
    wbrew mej woli... Być może -- gdyż po mojej interwencji jakiś czas
    jest OK, zaś po paru dniach sytuacja wraca do WinZgroźnej ,,normy''...

    Jak na razie tylko z Thunderbirdem mam problem lagowania...

  • 3. Data: 2023-02-11 07:13:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    {...]

    > Ale istnieje podobna forma automatycznego płacenia. POLECENIE ZAPŁATY
    >
    > I tu nie ma lekko. fizyczny papier i podpis klienta

    Może sprawdź o czym piszesz. Od jakiegoś czasu nie trzeba. Wystarczy
    wysłać komunikat obciążenia.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2023-02-11 08:53:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 11 lutego 2023 o 07:14:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > _Master_ <M...@...pl> writes:
    >
    > {...]

    > Może sprawdź o czym piszesz. Od jakiegoś czasu nie trzeba. Wystarczy
    > wysłać komunikat obciążenia.

    Dlatego jest to właśnie "podobna forma automatycznego płacenia".
    To taki typ - prawdę napisze tylko jak się pomyli ;>
    Hmm, czy mu się wydaje, że klient osobno autoryzuje każdy przelew z PZ?
    Kto wie - skoro nie ma pojęcia, że przedstawienia informacji marketingowej można
    odmówić (choć taki był ostatnio dumny z tych "darmowych" kredytów, co to na niego
    czekają - a jak wziął, to płatny), to coś tą pustkę wypełnia - zapewne podobne
    wydumki.

    Mnie ciekawi że zastrzegł nieswoją kartę.
    Niby do rachunku wspólnego, ale jednak cudzą.

    Choć w sumie ja też zastrzegłem kartę teściowej, gdy zmarła.
    A jakiś przedstawiciel społeczeństwa moją, gdy mi wypadła z kieszeni.

    Hmm, a co bank zrobi z "obciążeniem cyklicznym", które przyjdzie na zastrzeżoną
    kartę?

  • 5. Data: 2023-02-11 08:59:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > To taki typ - prawdę napisze tylko jak się pomyli ;>
    > Hmm, czy mu się wydaje, że klient osobno autoryzuje każdy przelew z
    Nie. Kiedyś było tak że trzeba było wyslać zgodę do swojego banku na
    obciążenia. I wtedy po umówieniu się z z wierzycielem, wierzyciel mógł
    wysyłyłać komunikaty obciążenia.

    Teraz jest tak, że o ile jakoś nie zastrzeżesz (np. alior to umożliwia)
    to każdy może wysłać komunikat obciążenia bez wcześniejszej zgdody. A ty
    możesz każdą transakcję odwołać (i pewnie zgłosić w banku że nie chcesz
    na przyszłość)
    [..]

    > A jakiś przedstawiciel społeczeństwa moją, gdy mi wypadła z kieszeni.
    To akurat nie jest nic dziwnego. Znalazlem czyjąś kartę, dzwonię do
    banku że ona się szlajała na przystanku, więc bank na wszelki wypadek
    zastrzega.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2023-02-11 10:08:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    > sobota, 11 lutego 2023 o 07:14:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Hmm, a co bank zrobi z "obciążeniem cyklicznym", które przyjdzie na zastrzeżoną
    kartę?

    Na dwoje babka wróżyła :-)
    Takie same niejasności regulaminowe są w przypadku zgłoszenia
    zgonu właściciela konta. Bank zablokował zlecenia stałe i PZ,
    ale czy powinien też zablokować dyspozycję przelewu wydaną
    za życia przez właściciela, ale termin realizacji tej dyspozycji wypadł
    już po jego smierci i po zgłoszeniu zgonu do banku.

  • 7. Data: 2023-02-11 18:54:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Mnie ciekawi że zastrzegł nieswoją kartę.
    > Niby do rachunku wspólnego, ale jednak cudzą.

    Jakie te matoły co tylko potrafią pisać o mnie są przewidywalne ;-)

    NIE. Nie posiadam karty i nie będę posiadał.

  • 8. Data: 2023-02-12 02:15:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 11 lut 2023 o 02:43, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >  - transport, wniesienie (aż ;) na niski parter -- kilka stopni

    Aż policzyłem -- przed wejściem do bloku jeden schodek
    i wewnątrz, na klatce -- dziewięć schodków. Do tego
    trzy progi, w tym jeden do mego mieszkania...
    [to chyba prób nadziei?...]

    -=-

> [...]
    > wbrew mej woli... Być może -- gdyż po mojej interwencji jakiś czas
    > jest OK, zaś po paru dniach sytuacja wraca do WinZgroźnej ,,normy''...

    Raczej nie...

    > Jak na razie tylko z Thunderbirdem mam problem lagowania...

    Zajętość CPU potrafi skakać -- z paru procent (3%) do pełnych 100%...
    Normalnie mam 3%, ale gdy od czasu do czasu znienacka skacze na chwilę
    do 100% a spód laptopa nieźle przygrzewa... Wentylatora niemal nie
    słychać nawet przy 100% obciążenia... Tak oto wygląda współpraca
    z Thunderbirdem... Tak tu (ze srebrzonym Athlonem) jak na Acerze
    z Intelem I5 7200U bodajże... Ani koligacji nie potrafię zmienić
    Antimalwaerowi, ani priorytetu... Co jakiś czas (niby rzadko, ale
    jednak!) CPU skacze z paru % na 100% -- tylko podczas pisania pod
    Thunderbirdem... Problemem jest niesforny Antimalware, któremu niby
    zezwalam tylko na minimalne zużycie CPU...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

  • 9. Data: 2023-02-13 19:41:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Eneuel <e...@g...com> writes:

> [...]
    > : wcześniejszej zgdody.
    >
    > Ale musi to jakoś umotywować.
    > (podeprzeć jakąś umową czy dokonaną transakcją)

    Czysto technicznie - nie.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 10. Data: 2023-03-03 14:56:54
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    _Master_ napisał(a):
    > Wpierdala się wszędzie nawet w rozmowę o zastrzeganiu karty.

    Już wymyślili coś znacznie gorszego.
    SMS`y o 1-2 w nocy:)