  • Data: 2023-02-11 08:59:43
    Temat: Re: Marketing to jak ZARAZA
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Dlatego jest to właśnie "podobna forma automatycznego płacenia".
    > To taki typ - prawdę napisze tylko jak się pomyli ;>
    > Hmm, czy mu się wydaje, że klient osobno autoryzuje każdy przelew z
    > PZ?
    Nie. Kiedyś było tak że trzeba było wyslać zgodę do swojego banku na
    obciążenia. I wtedy po umówieniu się z z wierzycielem, wierzyciel mógł
    wysyłyłać komunikaty obciążenia.

    Teraz jest tak, że o ile jakoś nie zastrzeżesz (np. alior to umożliwia)
    to każdy może wysłać komunikat obciążenia bez wcześniejszej zgdody. A ty
    możesz każdą transakcję odwołać (i pewnie zgłosić w banku że nie chcesz
    na przyszłość)
    [..]

    > A jakiś przedstawiciel społeczeństwa moją, gdy mi wypadła z kieszeni.
    To akurat nie jest nic dziwnego. Znalazlem czyjąś kartę, dzwonię do
    banku że ona się szlajała na przystanku, więc bank na wszelki wypadek
    zastrzega.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/