  • 11. Data: 2003-02-08 16:58:25
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "Bald" <p...@k...bez_tego.chip.tego_tez.pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b230e5$tt$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy nie wydaje sie wam, ze placenie w hurtowniach "Makro Cash & Carry"
    > gotowka, jest lekko nieprzystajace do czasow? Mamy DG, wiec czasem tam
    > jade kupic wiecej artykulow, zeby bylo taniej. I za kazdym razem mnie
    > szlag trafia bo najpierw musze isc do bankomatu a potem moge dopiero
    > placic w kasie :( Czy inne europejskie Makro tez tak maja?
    W Makro w Brukseli można bez problemu płacić chyba każdą kartą, którą można
    płacić
    w każdym sklepie w tym pięknym mieście. Acha, info aktualna na styczeń 2003
    :-)
    pzdr

    Paweł Machalski

  • 12. Data: 2003-02-08 18:01:36
    Od: "Wojtek" <e...@p...onet.pl>

    W Metro we Francji (odwiedzilem ich kilkanascie ) placi sie karta :),
    czekiem (zanim sciagna mija kilka dni ) i oczywiscie cash

    news: b23cqe$1adr$...@f...acn.pl...

  • 13. Data: 2003-02-08 19:22:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b23ael$669$1@news2.ipartners.pl...

    > Sa, ale kupic na ta karte moga tylko wybrani. Bodajze klienci
    > ze zlota karta czy jakos tak, albo ktorych obroty z Makro
    > przekraczaja jakies magiczne X zl. Wiec, skoro oni moga, to
    > czemu ja nie moge?

    Bo przy ich zakupach NC&C i tak wychodzi na swoje :-). Makro to z założenia
    hurtownia, a hurtownie z założenia nie akceptują kart - tutaj nie stawia się
    na wygodę zakupów, a na cenę.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 14. Data: 2003-02-08 20:05:05
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    kiedys, dawno temu, (jakis rok 1996) placilem kilka razy czekiem pkobp
    to tysz transakcja bezgotowkowa ;)
    jedyna karta ktora wtedy mialem do byla pkoexpress, ktora nie mozna bylo
    placic

    Jean

  • 15. Data: 2003-02-08 21:29:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > szlag trafia bo najpierw musze isc do bankomatu a potem moge dopiero
    > placic w kasie :( Czy inne europejskie Makro tez tak maja?

    Ależ przyjacielu drogi....Jesteś leniuszek:-)
    Wystarczy kupować dużo i płacić przelewem, albo iść do BPH PBK i wyrobić sobie kratę
    płatniczą BPH makro

  • 16. Data: 2003-02-08 21:31:28
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    Zapomniałem o czekach! też przyjmują!.

  • 17. Data: 2003-02-08 21:46:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy kupować dużo i płacić przelewem, albo iść do BPH PBK i wyrobić
    sobie kratę płatniczą BPH makro

    No tak... to faktycznie rewelacyjna oferta ;)
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/bph4.htm

    Maciej

  • 18. Data: 2003-02-08 21:48:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > No tak... to faktycznie rewelacyjna oferta ;)
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/bph4.htm

    Szzegolnie te limity - dla mini firm chyba :)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-02-08 21:50:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szzegolnie te limity - dla mini firm chyba :)

    I te w sumie nic nie znaczace prowizje :) tylko ja brac ;)

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2003-02-08 21:56:20
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]

    Limit jest mały(?), ale za ileż to "samodzielny działacz" kupuje miesięcznie na
    własne potrzeby w makro ????
    6000 zł mu nie wystarczy ????????????????????

    Bo jak ma knajpę czy sklep i codziennie tam robi firmowe zakupy to ma Gold kartę i
    płaci przelewem .