  • 1. Data: 2003-02-08 10:38:45
    Temat: pożyczka - kredyt:prosze o pomoc!
    Od: p...@o...pl

    Na skutek niespodziewanych wydarzeń narosły mi zaległości w opłatach za
    mieszkanie, media, telefon. Zawisło nade mną widmo eksmisji. Kto mógłby
    udzielić mi pożyczki 1500-2000 zł na ok. 3 lata (spłaty maks. do 100 zł
    miesięcznie). Żaden bank nie chce ze mną rozmawiac, bo mam 500 złotych renty.
    Mogłabym zacząć spłacać od kwietnia plus procenty oczywiście. Podpisze weksel
    czy też inne zabezpieczenie. Jestem samotna, mam 52 lata. Jeżeli stracę
    mieszkanie - nigdy go już nie odzyskam. Nie mam ani rodziny ani znajomycjh,
    którzy mogliby mi pomóc.
    Prosze o rade.

    Al