  • 1. Data: 2003-02-08 10:23:35
    Temat: Dla sztywniakow wstep wzbroniony :)
    Od: "Daniel" <z...@w...pl>

    www.skijump.of.pl - Nowa strona, o grze SkiJump (Małysz), która niedawno
    pobiła rekordową ilość graczy na całym świecie wśród gier małozajmujących
    (280 KB). Na stronie znajdziesz wszystko o grze (obsluga, download,
    powtorki, rekordy, itp.,itd.). Wszystkich serdecznie zapraszam do
    rywalizacji ze mną. :) A wiec do zobaczenia na stronie.
    PS.
    Wiem, że cienko mi wyszła ta reklama, ale człowiek uczy się na błedach choć
    czytałem że trzeba uczyć się na cudzych błedach bo za krótko żyjemy, aby
    samemu wszystkie popelnic. :)