  • 21. Data: 2003-02-08 21:57:40
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b23ael$669$1@news2.ipartners.pl...
    > ze zlota karta czy jakos tak, albo ktorych obroty z Makro
    > przekraczaja jakies magiczne X zl. Wiec, skoro oni moga, to

    Ile to X ??? 10 000 zł miesięcznie ????

  • 22. Data: 2003-02-08 21:59:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Limit jest mały(?), ale za ileż to "samodzielny działacz" kupuje
    miesięcznie na własne potrzeby w makro ????
    > 6000 zł mu nie wystarczy ????????????????????

    6k to maks, ale zauwaz ze mozesz tez dostac i 1k - i uwazasz ze jest to
    super kwota?

    A od tego zaplac jeszcze prowizje.

    Karta po prostu jest niesamowita - chyba jest po to aby zniechecac od
    placenia nia ;)

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-02-08 22:04:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I te w sumie nic nie znaczace prowizje :) tylko ja brac ;)

    Hehe... limit jest na 2 tygodnie, wiec splata pewnie tez co 2 tygodnie...
    Moze zatrudnili ludzi z Providenta, dlatego limity i koszt kredytu podobny
    ;).

    Maciej

  • 24. Data: 2003-02-08 22:28:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Ktos musi za Polcard zaplacic...
    :-(

    M.

  • 25. Data: 2003-02-08 23:43:09
    Od: "news.astercity.net" <o...@p...onet.pl>

    > "zeby bylo taniej" to nie akceptuja kart platniczych :-) Platnosc karta
    > platnicza powoduje, ze sklep musi odprowadzic prowizje w wysokosci 2-5% od
    > wartosci transakcji dla centrow rozliczeniowych, co powoduje obnizenie
    marzy
    > sklepu.
    Tiaaa. Obsługa gotówki też nie jest tania i nie jestem pewien,czy
    przypadkiem nie wychodzi nawet drożej - ochrona, przeliczanie, sejfy,
    transport do banku - to też niestety kosztuje. Jakoś innym supermarkeciarzom
    opłaca się akceptować karty - może teraz właścicielem MCC jest jakiś
    biznesmen z Mongolii i nie zauwazył, ze na swiecie funkcjonuje coś innego
    niż tylko gotówka.

    OMS Diver

  • 26. Data: 2003-02-09 01:21:47
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "news.astercity.net" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > opłaca się akceptować karty - może teraz właścicielem MCC jest jakiś
    > biznesmen z Mongolii i nie zauwazył, ze na swiecie funkcjonuje coś innego

    makro to para hurtownia. jakby sie oplacalo karty upowszechnic to by to
    dawno zrobili. makro to nie debile ani matka teresa z kalkuty.

  • 27. Data: 2003-02-09 07:55:08
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message:

    > Ile to X ??? 10 000 zł miesięcznie ????

    Nie wiem, spytam sie przy najblizszej okazji. Kiedys sie pytalem
    czy moge sobie jakas karte wyrobic by u nich kupowac bezgotowkowo
    to uslyszalem o tym limicie wysokich obrotow.
    --
    lex

  • 28. Data: 2003-02-09 08:00:19
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> wrote in message

    > makro to para hurtownia. jakby sie oplacalo karty upowszechnic to by to
    > dawno zrobili. makro to nie debile ani matka teresa z kalkuty.

    Domyslam sie, ze chodzi ci ze makro to "mala" hurtownia?
    Nie sadze. Zreszta z wypowiedzi innych wynika, ze za granica
    placi sie kartami i to dowolnymi. Jedyne logiczne wytlumaczenie,
    ktore mi przychodzi do glowy, to ze tamtejsze "Polcardy" biora
    mniejsza prowizje.
    --
    lex

  • 29. Data: 2003-02-09 09:22:42
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:b23sra$t08$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): berdycz z adresu <p...@b...pl> napisał(a):

    > Ależ przyjacielu drogi....Jesteś leniuszek:-)
    > Wystarczy kupować dużo i płacić przelewem, albo iść do BPH PBK i
    > wyrobić sobie kratę płatniczą BPH makro

    tak tylko kupujac duzo to musze zrobic im przedplate, a sprezedajac im towar
    czekam 30 dni
    z tego zyje cale to makro

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2003-02-09 09:59:23
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Domyslam sie, ze chodzi ci ze makro to "mala" hurtownia?
    > Nie sadze. Zreszta z wypowiedzi innych wynika, ze za granica
    > placi sie kartami i to dowolnymi.

    Inne prowizje, inne marze naogol obowiazuja za granica (rozumiejac przez to
    nasza zachodnia granice).

    > Jedyne logiczne wytlumaczenie,
    > ktore mi przychodzi do glowy, to ze tamtejsze "Polcardy" biora
    > mniejsza prowizje.

    To takze prawda, Polska nalezy do grupy tych krajow ktore sa uwazana jeszcze
    za niebiezpieczne i maja zdecydowanie wyzsze marze w sieciach
    rozliczeniowych (e.g. VISA). Nie pograzajmy tutaj jedynie Polcardu poniewaz
    ich wlasna marza z tego co mnie wiadomo nie jest tak wysoka, a naprawde
    swiadcza uslugi na wysokim poziomie (przynajmniej na poziomie obslugi
    klienta).

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska