  • 1. Data: 2002-11-04 10:41:08
    Temat: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Od: s...@o...pl

    Witam,
    Ponieważ skontaktował się ze mną przedstawiciel Multibanku w sprawie moich uwag
    dotyczących funkcjonowania oddziału tego banku na Królewskiej w Warszawie
    (zamieszczonych na łamach tej listy dyskusyjnej) oraz powołał się na liczne
    grono zadowolonych klientów tej jednostki - to aby być uczciwym wobec siebie i
    innych na tej liście - proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili się
    na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.
    Pozdrawiam
    Spekulant

  • 2. Data: 2002-11-04 11:05:10
    Temat: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >powołał się na liczne grono zadowolonych klientów tej jednostki

    Nie jestem klientką Multi i tym samym nie znam ich oddziału na Królewskiej, ale
    jak przedstawiciel banku powołuje się "liczne grono zadowolonych" to mógłby
    zapodać jednocześnie skąd wie, że takowe "liczne grono zadowolonych" istnieje.
    Ankiety zrobili wszyskim klientom z Królewskiej, czy jak? A gdyby nawet, to
    skąd wiadomo, że nie ma równie licznego grona niezadowolonych z Multibanku ze
    szczególnym uwzględnieniem oddziału przy ulicy Królewskiej?

    > proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili się na tej liście i
    >napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    O to, to. Niech się ujawnią ;-))))) i niech napiszą ;-))) może skorzystam z
    usług Multi.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-11-04 11:08:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    ujawnili się
    > na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    No to miedzy innymi ja. :)

  • 4. Data: 2002-11-04 11:14:50
    Od: s...@o...pl

    > uwag
    > liczne
    > siebie i
    > ujawnili się
    >
    > No to miedzy innymi ja. :)

    Hmmmm - to może pokusisz się o porównanie jakości świadczonych usług przez
    Multibank i Fortis Bank? :)

  • 5. Data: 2002-11-04 11:16:17
    Od: s...@o...pl

    > No to miedzy innymi ja. :)

    Hmmmm - no to może pokusisz się o porównanie jakości obsługi Multibanku i
    Fortis Banku? :)

  • 6. Data: 2002-11-04 11:41:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Hmmmm - no to może pokusisz się o porównanie jakości obsługi Multibanku i
    > Fortis Banku? :)

    Hmm - nie wiem czy byloby ono miarodajne - jako posiadacz e-pakietu - w
    placowkach Fortisbanku raczej pracownicy nie wiedza jak takich klientow
    obslugiwac.

    Korzystalem w Wawie z placowki na Senatorksiej, ale glownie swoje wizyty
    skladam na Krolewskiej.

    Potwierdzam, ze zdaza im sie usadzic mnie jako klienta i zapomniec :) A ja
    skracajac sobie czas czy5tam gazete i czekam dosyc dlugo.
    Obsluga kasowa - niestety czasami jest przydlugawa - jest tez troszke
    denewujaca rzecz - przy kasie ostatnio zalatwilalem wzystkie rzeczy - czyli
    nie tylko zakladanie konta walutowego, ale wszelkie PZ, anulowanie ich ;) i
    taie przerozne rzeczy. Doradca sobie siedzi - jeszcze na podwyzszeniu, a ja
    musze stac i stac. A zakladanie konta + kilku PZ jest dosc dluuuuugie :)

    Kawy nie zaproponowano mi ani razu - obsluzyc sie za bardzo nie umiem.

    Zakladalem konto swojej bylej ;), zakladalem sobie sam, widzialem jak
    obsluguja klientow, widzialem jak obsluguja mnie - i jednak musze
    stwierdzic, ze jestem zadowolony.

    Moze bierze sie to z tego, ze tam gdzie jestem niezadowolony zamykam konto?
    Z mojego oddzialu BZ WBK - tez jestem zadowolony, z KB rowniez.

    Piszac dalej o Multio na Krolewsiej. Odnioslem wrazenie, ze obsluga jest
    super kompetetna i tak dalej dla uslug podstawowych. Widzialem jak
    listonosza facet bita godzine instruowal jak obnslugiwac kanal internetowy -
    jak robic przelew i tak dalej i tak dalej. Facet przyszedl z kodami - i to
    byla kolekjna jego wizyta. Ladne studentki proponowaly kawe )ale innym :(,
    prosily klientow,m zeby sobie usiedli.
    Jednak rozwiazania boksow - nie sa najszczesliwsze - po prostu osoby
    niekoniecznie widza, ze ktos czeka (a jak sie schowa to juz zupelnie - a nie
    bedzie latal i sprawdzal co 10 minut).

    Problemy zaczynaja sie przy mniej standardowych produktach. O tak - nadal
    jednak nie moge stwierdzic, ze obsluga nie spelnia swoich zadan - to ze nie
    sa do konca wyszkoleni i klient wie wiecej od nich - nie jest do konca wina
    placowki a polityki szkoleniowej centrali - wprowadzaja taka ilosc nowych
    produktowa, a fluktuacja pewnie niezla jest.

    Co do Fortisbanku - obsluga na najwyzszym poziomie - niestety niedostepna
    dla mnie. Ja tylko pare razy sie spazylem na e-pakiecie. Czy to przy
    zakladaniu subkonta walutowego, czy przy wyplacie walutuy, wymianie karty.
    No ale to ze wzgledu na to, ze e-Pakiet nie jest do oddzailow - jednak z
    tego co widzialem dla srebrnych i zlotych - poezja :)
    To samo z infolinia - jak dla mnie jedna z lepszych (oprocz problemow
    e-pakietowych ;)))

    Pamietam twoj watek o oddziale na Krolewskiej - i jestem w stanie zrozumiec
    zarowno ciebie jak i tego pracownika.
    Jednak suma sumarum - wina banku - jesli wprowadza w tak zawrotnym tempie
    nowe uslugi i produkty - moglby zadbac o odpowiedn poziom szkolenia i
    przygotoweania materialow. Co jednak nie neguje faktu, ze obsluga na
    Krolewskiej (na Senatorskiej tez ;) jest (dla mnie) ok i jestem b.
    zadowolony. I sadzac po (jednak dosc czestych) wizytach - grono takich osob
    moze byc dosc szerokie.

    P.S. Oczywiscie wolabym miec zloty pakiet w Fortisie hehehehe (Akwarium to
    jednak takie pol rozwiazanie - dla biednych VIPow, ktorych nie stac na duze
    BRE czy nie chca isc do innego banku)

  • 7. Data: 2002-11-04 11:49:47
    Od: s...@o...pl

    > P.S. Oczywiscie wolabym miec zloty pakiet w Fortisie hehehehe (Akwarium to
    > jednak takie pol rozwiazanie - dla biednych VIPow, ktorych nie stac na duze
    > BRE czy nie chca isc do innego banku)

    No cóż - i o to właśnie chodzi - nic dodać nic ująć (nie mówię tu tylko o tym
    ostatnim fragmencie twojej wypowiedzi).
    Ponieważ mimo wszystko interesuje mnie oferta tego banku to być może za jakiś
    czas jak się już pozbierają z tym wszystkim zjawię się u nich znowu - w końcu
    podobno do trzech razy sztuka :)

  • 8. Data: 2002-11-04 12:29:19
    Od: s...@p...onet.pl

    > proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili się
    > na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    Witam,
    zgodnie z zyczeniem sie ujawniam, jestem klientem oddzialu na Krolewskiej mniej
    wiecej od 7 miesiecy i jak dotychczas jestem z ich uslug bardzo zadowolony. Z
    czego dokladnie, z tego ze w odroznieniu od Multilinii mozna cos u nich
    zalatwic, pomimo faktu, iz nie bylem umowiony na spotkanie a zalezalo mi na
    kilku informacjach o WWJ zostalem bardzo kompetentnie poinstruowalny co jak i
    dlaczego musze zrobic oraz last but not least wiem jak obsugiwac urzadzenie
    kawowe ;-)

    Problem akurat w obsludze jest jeden - w sumie nie w obsludze tylko w
    klientach, wiekszosc ofiar jesli chce wyplacic 50 zlotych stoi w kolejce
    zamiast skorzystac z bankomatu, ktory stoi obok. Handlobank mial na to metode -
    prowiza za male wyplaty gotowowe od doradcow, tak powinien zrobic Multi. Innym
    minusem jest brak mozliwosci dokonania wplaty za pomoca bankomatu - z tego
    korzystam namietnie w citku. Przy nielicznej obsludze to jest wlasnie przyczyna
    dlugiego oczekiwania na swoja kolej.

    pozdrawiam
    seba

  • 9. Data: 2002-11-04 14:20:54
    Od: k...@o...pl

> [...]
    się
    > na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    Witam
    Ja jestem bardzo zadowolony.
    Piątek, godz. 18, wchodzę do oddziału, pan w garniturze przy stoliku stoi,
    zagadnął panią przede mną w czym może pomóc, potem kolej na mnie, pan patrzy i
    nic. ja się kłaniam, pan nic. Stoimy tak sobie z 5 min, stwierdziłem że wezmę
    go na przetrzymanie. w końcu pan gdzieś znika i po chwili wraca i oto.....
    TAK wielka chwila! słyszę: "dzień dobry w czym mogę pomóc?". Może nie mrugał
    długo powiekami i mnie wcześniej nie widział?

    to może jeszcze druga przygoda. Kolejka do kasy, dwóch panów w kasie, ale tylko
    jeden pracuje drugi pisze procedury oddziałowe. Po kwadransie moja kolej i
    niestety, nie mam szczęścia, "mój" przyłącza się do pisania procedur. Pytam
    grzecznie "czy pan tak długo będzie" a pan na to (równie grzecznie) "nie" i w
    najlepsze robi nie to co powinien.

    dla odmiany ul. Senatorska, umówiony w sprawie przekształcenia rachunku, czekam
    jedyne 50 min, a potem i tak się okazuje, że nikt nie wie co mam podpisać (mimo
    że umawiałem się telefonicznie, prosiłem żeby wszystko przygotowali, a potem
    jeszcze dzwoniłem z prośbą żeby sprawdzili czy wszystko mają). Nazajutrz
    rozpaczliwy telefon kiedy przyjadę bo coś jeszcze się przypomniało.

    multibank to żenada w porównaniu z RCB. jego przewaga na tym polega, że pełno
    jest jeszcze gorszych banków (np. PKO BP)
    pozdr,
    Kosma

  • 10. Data: 2002-11-04 14:41:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.00000ebb.3dc6681a@newsgate.onet.pl,
    s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > umowiony na spotkanie a zalezalo mi na kilku informacjach o WWJ
    > zostalem bardzo kompetentnie poinstruowalny co jak i dlaczego musze
    No to juz wiesz, spekulant, czemu Ty czekales, jak byles umowiony ;)

    (Widocznie priorytetowo traktuja nieumowionych, bo wiedza, ze tamci -
    wierni - i tak poczekaja.)