eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :) › Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Date: 4 Nov 2002 15:20:54 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 42
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1036419654 20950 192.168.240.245 (4 Nov 2002 14:20:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Nov 2002 14:20:54 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 139.92.121.18, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:211194
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam,
    > Ponieważ skontaktował się ze mną przedstawiciel Multibanku w sprawie moich
    uwag
    > dotyczących funkcjonowania oddziału tego banku na Królewskiej w Warszawie
    > (zamieszczonych na łamach tej listy dyskusyjnej) oraz powołał się na liczne
    > grono zadowolonych klientów tej jednostki - to aby być uczciwym wobec siebie
    i
    > innych na tej liście - proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili
    się
    > na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.
    > Pozdrawiam
    > Spekulant
    >

    Witam
    Ja jestem bardzo zadowolony.
    Piątek, godz. 18, wchodzę do oddziału, pan w garniturze przy stoliku stoi,
    zagadnął panią przede mną w czym może pomóc, potem kolej na mnie, pan patrzy i
    nic. ja się kłaniam, pan nic. Stoimy tak sobie z 5 min, stwierdziłem że wezmę
    go na przetrzymanie. w końcu pan gdzieś znika i po chwili wraca i oto.....
    TAK wielka chwila! słyszę: "dzień dobry w czym mogę pomóc?". Może nie mrugał
    długo powiekami i mnie wcześniej nie widział?

    to może jeszcze druga przygoda. Kolejka do kasy, dwóch panów w kasie, ale tylko
    jeden pracuje drugi pisze procedury oddziałowe. Po kwadransie moja kolej i
    niestety, nie mam szczęścia, "mój" przyłącza się do pisania procedur. Pytam
    grzecznie "czy pan tak długo będzie" a pan na to (równie grzecznie) "nie" i w
    najlepsze robi nie to co powinien.

    dla odmiany ul. Senatorska, umówiony w sprawie przekształcenia rachunku, czekam
    jedyne 50 min, a potem i tak się okazuje, że nikt nie wie co mam podpisać (mimo
    że umawiałem się telefonicznie, prosiłem żeby wszystko przygotowali, a potem
    jeszcze dzwoniłem z prośbą żeby sprawdzili czy wszystko mają). Nazajutrz
    rozpaczliwy telefon kiedy przyjadę bo coś jeszcze się przypomniało.

    multibank to żenada w porównaniu z RCB. jego przewaga na tym polega, że pełno
    jest jeszcze gorszych banków (np. PKO BP)
    pozdr,
    Kosma

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1