  • 1. Data: 2002-11-04 09:44:29
    Temat: Czy to jest dopuszczalne?
    Od: "BL" <f...@s...pl>

    W sobote 02.11.2002r.otrzymalem telefon z PKO SA w Szczecinie oddzial/?/ z
    prosba o podanie numeru dowodu osobistego i peselu pelnomocnika
    konta.Telefon pod moja nieobecnosc odebrala zona i oczywiscie wszystko
    podala o co prosila pracownica - co mnie mocno wzburzylo.Interesuje mnie czy
    takie praktyki bankow sa dopuszczalne.
    Z pozdrowieniem BL

  • 2. Data: 2002-11-04 09:51:54
    Temat: Re: Czy to jest dopuszczalne?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    BL wrote:
    > W sobote 02.11.2002r.otrzymalem telefon z PKO SA w Szczecinie oddzial/?/ z
    > prosba o podanie numeru dowodu osobistego i peselu pelnomocnika
    Głupie pytanie: po co PKOBP dzwoniło po te dane ??
    > konta.Telefon pod moja nieobecnosc odebrala zona i oczywiscie wszystko
    > podala o co prosila pracownica - co mnie mocno wzburzylo.Interesuje mnie czy
    > takie praktyki bankow sa dopuszczalne.
    Tzn co? Telefon z banku czy to że twoja żona podała?
    Jeśli pierwsze to nie wiem, co to za sprawa.
    Jeśli drugie to chyba musisz z żona uzgodnić
    KJ

  • 3. Data: 2002-11-04 09:53:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq5fof$89g$1@news2.tpi.pl, k...@p...onet.pl wrote:
    > Tzn co? Telefon z banku czy to że twoja żona podała?

    Czepiasz się Kamil - przecież wyraźnie napisał "praktyki *banków*"

  • 4. Data: 2002-11-04 10:00:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > Czepiasz się Kamil - przecież wyraźnie napisał "praktyki *banków*"

    Sorry, umknęło mi :-(

    Ale cały czas mnie zastanawia _po_co_ Bank dzwonił.
    Czy nie powinien mieć tego w dokumentach?
    Dziwne.
    KJ

  • 5. Data: 2002-11-04 12:43:31
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Mon, 04 Nov 2002 11:00:14 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale cały czas mnie zastanawia _po_co_ Bank dzwonił.
    >Czy nie powinien mieć tego w dokumentach?
    >Dziwne.
    >KJ

    Moze nie miec w dokumentach bo dawniej nie bylo im to do niczego
    potrzebne. Natomiast teraz jak jest mozliwe ze wejdzie w zycie ustawa
    o zeznaniach majatkowych to wszystkie banki beda musialy wyslac stany
    kont wszystkich ludzi na 31 grudnia razem z PESELEM kazdego
    wlasciciela/wspolwlasciciela do UOP czy kto sie tam tym bedzie
    zajmowal i bedzie sie wylapywac wszystkich ktorzy w sumie maja na
    kontach ponad 100.000 a sie nie przyznali. Po PESELU system
    komputerowy bedzie rozpoznawal wlasciciela pieniedzy. Wszystkie banki
    dzwonia zeby im doniesc PESELE, ale przez telefon sie nie podaje bo to
    niebezpieczne.

    Pozdrawiam

    oVo

  • 6. Data: 2002-11-04 16:33:12
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "oVo"

> [...]
    > zajmowal i bedzie sie wylapywac wszystkich ktorzy w sumie maja na
    > kontach ponad 100.000 a sie nie przyznali.

    Była mowa o PEŁNOMOCNIKU, a nie WSPÓŁWŁAŚCICIELU.
    O różnicy między jednym a drugim zobacz w wątku "DB24 dał d...."

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-11-04 21:25:28
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BL" <f...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta.Telefon pod moja nieobecnosc odebrala zona i oczywiscie wszystko
    > podala o co prosila pracownica - co mnie mocno wzburzylo.Interesuje mnie

    A jaką masz pewność kto zadzwonił?

    Karol

  • 8. Data: 2002-11-12 00:26:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    oVo <o...@n...poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > zajmowal i bedzie sie wylapywac wszystkich ktorzy w sumie maja na
    > kontach ponad 100.000 a sie nie przyznali.

    Znaczy trzeba bedzie zrobic przelew w Sylwestra, zeby wrocil na konto
    na poczatku stycznia?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator