    From: g...@p...gazeta.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Date: 4 Nov 2002 12:05:10 +0100

    >powołał się na liczne grono zadowolonych klientów tej jednostki

    Nie jestem klientką Multi i tym samym nie znam ich oddziału na Królewskiej, ale
    jak przedstawiciel banku powołuje się "liczne grono zadowolonych" to mógłby
    zapodać jednocześnie skąd wie, że takowe "liczne grono zadowolonych" istnieje.
    Ankiety zrobili wszyskim klientom z Królewskiej, czy jak? A gdyby nawet, to
    skąd wiadomo, że nie ma równie licznego grona niezadowolonych z Multibanku ze
    szczególnym uwzględnieniem oddziału przy ulicy Królewskiej?

    > proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili się na tej liście i
    >napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    O to, to. Niech się ujawnią ;-))))) i niech napiszą ;-))) może skorzystam z
    usług Multi.

    Pozdrowienia,
    Glenn