  • 1. Data: 2002-11-04 10:33:10
    Temat: waluta - skup/sprzedaż
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Cześć,
    zastanawiam się ostatnio nad możliwością czerpania zysku z handlu walutą.
    Słyszy się o tym raz po raz, że to niby inwestorzy sprzedają czy kupują
    walutę itp. Patrząc na oferty kantorów przy różnicach kursu w granicach 2%
    nie warto u nich kupować. Jak więc robią to inwestorzy, czy jakoś wspomagają
    to banki, jakieś specjalne rachunki ? Co zrobić aby zarobić na różnicy kursu
    USA 4,08-4,15 ?

    Maras

  • 2. Data: 2002-11-04 11:52:39
    Temat: Re: waluta - skup/sprzedaż
    Od: "Dudi" <ekonomia1@no_SPAM.o2.pl>

    Witam!

    Przecież Ci inwestorzy nie spekulują w kantorach :)
    Poczytaj sobie coś o rynkach FOREX

    Pzdr

    Dudi

  • 3. Data: 2002-11-04 12:08:01
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    > Przecież Ci inwestorzy nie spekulują w kantorach :)
    > Poczytaj sobie coś o rynkach FOREX

    Właśnie o to pytałem, czego używać aby tak inwestować.
    Poszukam o tym FOREX... dzięki

  • 4. Data: 2002-11-04 12:44:36
    Od: "Marek" <m...@e...com>

    Zapraszam: