eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :) › Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news
    .onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Date: 4 Nov 2002 13:29:19 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 25
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1036412959 2019 192.168.240.245 (4 Nov 2002 12:29:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Nov 2002 12:29:19 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.160.99.12, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:211162
    [ ukryj nagłówki ]

    > proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili się
    > na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    Witam,
    zgodnie z zyczeniem sie ujawniam, jestem klientem oddzialu na Krolewskiej mniej
    wiecej od 7 miesiecy i jak dotychczas jestem z ich uslug bardzo zadowolony. Z
    czego dokladnie, z tego ze w odroznieniu od Multilinii mozna cos u nich
    zalatwic, pomimo faktu, iz nie bylem umowiony na spotkanie a zalezalo mi na
    kilku informacjach o WWJ zostalem bardzo kompetentnie poinstruowalny co jak i
    dlaczego musze zrobic oraz last but not least wiem jak obsugiwac urzadzenie
    kawowe ;-)

    Problem akurat w obsludze jest jeden - w sumie nie w obsludze tylko w
    klientach, wiekszosc ofiar jesli chce wyplacic 50 zlotych stoi w kolejce
    zamiast skorzystac z bankomatu, ktory stoi obok. Handlobank mial na to metode -
    prowiza za male wyplaty gotowowe od doradcow, tak powinien zrobic Multi. Innym
    minusem jest brak mozliwosci dokonania wplaty za pomoca bankomatu - z tego
    korzystam namietnie w citku. Przy nielicznej obsludze to jest wlasnie przyczyna
    dlugiego oczekiwania na swoja kolej.

    pozdrawiam
    seba

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1