    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Date: Mon, 4 Nov 2002 12:41:51 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179038102.chello.pl

    > Hmmmm - no to może pokusisz się o porównanie jakości obsługi Multibanku i
    > Fortis Banku? :)

    Hmm - nie wiem czy byloby ono miarodajne - jako posiadacz e-pakietu - w
    placowkach Fortisbanku raczej pracownicy nie wiedza jak takich klientow
    obslugiwac.

    Korzystalem w Wawie z placowki na Senatorksiej, ale glownie swoje wizyty
    skladam na Krolewskiej.

    Potwierdzam, ze zdaza im sie usadzic mnie jako klienta i zapomniec :) A ja
    skracajac sobie czas czy5tam gazete i czekam dosyc dlugo.
    Obsluga kasowa - niestety czasami jest przydlugawa - jest tez troszke
    denewujaca rzecz - przy kasie ostatnio zalatwilalem wzystkie rzeczy - czyli
    nie tylko zakladanie konta walutowego, ale wszelkie PZ, anulowanie ich ;) i
    taie przerozne rzeczy. Doradca sobie siedzi - jeszcze na podwyzszeniu, a ja
    musze stac i stac. A zakladanie konta + kilku PZ jest dosc dluuuuugie :)

    Kawy nie zaproponowano mi ani razu - obsluzyc sie za bardzo nie umiem.

    Zakladalem konto swojej bylej ;), zakladalem sobie sam, widzialem jak
    obsluguja klientow, widzialem jak obsluguja mnie - i jednak musze
    stwierdzic, ze jestem zadowolony.

    Moze bierze sie to z tego, ze tam gdzie jestem niezadowolony zamykam konto?
    Z mojego oddzialu BZ WBK - tez jestem zadowolony, z KB rowniez.

    Piszac dalej o Multio na Krolewsiej. Odnioslem wrazenie, ze obsluga jest
    super kompetetna i tak dalej dla uslug podstawowych. Widzialem jak
    listonosza facet bita godzine instruowal jak obnslugiwac kanal internetowy -
    jak robic przelew i tak dalej i tak dalej. Facet przyszedl z kodami - i to
    byla kolekjna jego wizyta. Ladne studentki proponowaly kawe )ale innym :(,
    prosily klientow,m zeby sobie usiedli.
    Jednak rozwiazania boksow - nie sa najszczesliwsze - po prostu osoby
    niekoniecznie widza, ze ktos czeka (a jak sie schowa to juz zupelnie - a nie
    bedzie latal i sprawdzal co 10 minut).

    Problemy zaczynaja sie przy mniej standardowych produktach. O tak - nadal
    jednak nie moge stwierdzic, ze obsluga nie spelnia swoich zadan - to ze nie
    sa do konca wyszkoleni i klient wie wiecej od nich - nie jest do konca wina
    placowki a polityki szkoleniowej centrali - wprowadzaja taka ilosc nowych
    produktowa, a fluktuacja pewnie niezla jest.

    Co do Fortisbanku - obsluga na najwyzszym poziomie - niestety niedostepna
    dla mnie. Ja tylko pare razy sie spazylem na e-pakiecie. Czy to przy
    zakladaniu subkonta walutowego, czy przy wyplacie walutuy, wymianie karty.
    No ale to ze wzgledu na to, ze e-Pakiet nie jest do oddzailow - jednak z
    tego co widzialem dla srebrnych i zlotych - poezja :)
    To samo z infolinia - jak dla mnie jedna z lepszych (oprocz problemow
    e-pakietowych ;)))

    Pamietam twoj watek o oddziale na Krolewskiej - i jestem w stanie zrozumiec
    zarowno ciebie jak i tego pracownika.
    Jednak suma sumarum - wina banku - jesli wprowadza w tak zawrotnym tempie
    nowe uslugi i produkty - moglby zadbac o odpowiedn poziom szkolenia i
    przygotoweania materialow. Co jednak nie neguje faktu, ze obsluga na
    Krolewskiej (na Senatorskiej tez ;) jest (dla mnie) ok i jestem b.
    zadowolony. I sadzac po (jednak dosc czestych) wizytach - grono takich osob
    moze byc dosc szerokie.

    P.S. Oczywiscie wolabym miec zloty pakiet w Fortisie hehehehe (Akwarium to
    jednak takie pol rozwiazanie - dla biednych VIPow, ktorych nie stac na duze
    BRE czy nie chca isc do innego banku)