  • 1. Data: 2002-11-12 15:32:28
    Temat: MULTIBANK - 8 dzień po złożeniu wniosku :)
    Od: s...@o...pl

    Zero telefonu, zero kontaktu - jeszcze jestem cierpliwy :)))))))

  • 2. Data: 2002-11-13 11:47:57
    Temat: Re: MULTIBANK - 8 dzień po złożeniu wniosku :)
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Zero telefonu, zero kontaktu - jeszcze jestem cierpliwy :)))))))
    >
    > --

    O ile sobie dobrze przypominam, skladalismy w ten sam dzien -
    poki co rowniez zero kontaktu.
    Dodam, ze mam wiesci od osoby, ktora sie tymi wnioskami w Multibanku
    zajmuje, mowila, ze kazdy ma stos wnioskow do rozpatrzenia przed soba.
    Nikogo dodatkowego nie zatrudnili a KK w multi to nowy produkt
    i dlatego skladanych jest mnostwo wnioskow.
    Zeby jakos z tego wybrnac, podwyzszyli limity zalatwianych wnioskow na
    jednego
    pracownika, efekt jest taki, ze pracownicy sie nie wyrabiaja i przychodza
    w soboty (za darmoche bo bank im za to nie placi !!!) do pracy aby
    tym limitom sprostac.

    pozdrawienia z Lodzi, siedziby bankow "przyszlosci"
    MarcinP

  • 3. Data: 2002-11-13 12:29:58
    Od: s...@o...pl

    Ha - odmówili mi - no cóż - ich strata - będą na mnie zarabiać inne banki.
    Co najśmieszniejsze - kiedy zapytałem czy mogę odebrać swoje dokumenty
    dołączone do wniosku Pani która dzwoniła odpowiedziała że nie wie bo ona się
    tym nie zajmuje :))))))))))))))

  • 4. Data: 2002-11-13 19:09:51
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 13 Nov 2002 13:29:58 +0100, s...@o...pl wrote:

> [...]
    >dołączone do wniosku Pani która dzwoniła odpowiedziała że nie wie bo ona się
    Bleah. Mam nadzieje ze mi nie odmowia, bo specjalnie czekalem na to az
    oni wprowadza ten produkt, a potem 2 tygodnie stracilem na
    formalnosci.
    Mi "agent" multiBanku powiedzial ze dokumenty odsylaja (bo przyda mi
    sie historia i zaswiadczenie o dochodach jesli mi odmowia).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 5. Data: 2002-11-19 09:36:30
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Dzis zadzwonili. Przyznali i to z takim limitem jak chcialem.

    pozdr

    MarcinP

  • 6. Data: 2002-11-19 10:34:24
    Od: s...@o...pl

    > Dzis zadzwonili. Przyznali i to z takim limitem jak chcialem.
    >
    > pozdr
    >
    > MarcinP

    Gratuluję - nie omieszkaj podzielić się z nami swoimi doznaniami związanymi z
    użytkowaniem i obsługą tej karty.
    Pozdrawiam
    Spekulant

  • 7. Data: 2002-11-19 17:37:56
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 19 Nov 2002 10:36:30 +0100, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dzis zadzwonili. Przyznali i to z takim limitem jak chcialem.

    Ile czekales ? Z dat postow wnioskuje ze 14 dni ? ;)

    pzdr,
    Dentarg

  • 8. Data: 2002-11-19 17:53:54
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    wrote:

    >Dzis zadzwonili. Przyznali i to z takim limitem jak chcialem.
    A mozesz napisac jak sie ma limit jaki Ci przyznali procentowo do
    dochodów netto ? Wiem ze limit liczy sie zupelnie inaczej w kazdym
    przypadku, ale moze jakas nadzieje mi to da ;).

    pzdr,
    Dentarg

  • 9. Data: 2002-11-19 18:00:40
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dentarg <d...@i...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:e...@4...com..
    .

    > Ile czekales ? Z dat postow wnioskuje ze 14 dni ? ;)

    jak Ci tak wystlo, to tak musi byc. Wlasnie skonczylem robote i
    jestem tak zmeczony, ze nie chce mi sie liczyc :-)

    MarcinP

  • 10. Data: 2002-11-19 18:01:24
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > dochodów netto ? Wiem ze limit liczy sie zupelnie inaczej w kazdym
    > przypadku, ale moze jakas nadzieje mi to da ;).

    150%