  • 1. Data: 2002-11-12 11:35:45
    Temat: Lukas w PKO =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Dzisiaj wchodze do jednej z agencji PKO w Nowym Saczu, przede mna stoi
    kobieta, ktora pyta sie o kredyty. Wszystko bylo by ok, gdyby nie cos co
    mnie zdziwilo. Pracownica agencji zaczela jej opowiadac o kredytach PKO i...
    Lukasia. Rzut oka na biurko utrwierdzil mine w przekonaniu, ze mam zdrowy
    sluch: byly ulotki i formularze zwiazane z kredytami Lukasa. Na sam koniec,
    pani w granatowym uniformie polecila Lukas i poprosila o zadzwonienie na
    Lukaslinie.

    Czy to normalne? Czy u was tez tak jest?

  • 2. Data: 2002-11-12 12:22:16
    Temat: Re: Lukas w PKO =)
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Tue, 12 Nov 2002 12:35:45 +0100, "minik" <m...@m...net> wrote:

> [...]
    >Lukasia. Rzut oka na biurko utrwierdzil mine w przekonaniu, ze mam zdrowy
    >sluch: byly ulotki i formularze zwiazane z kredytami Lukasa.

    Moze ta pani ma rodzine w Lukasie. Ja niedawno w Nowym Saczu
    robilem przelew z PKO do Lukasa (zabieralem wszystkie pieniadze),
    pani sie skrzywila i mowi "to jest bank? ja bym w takim banku
    pieniedzy nie trzymala"

    Pozdrawiam

    oVo

  • 3. Data: 2002-11-12 15:18:01
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Ja juz rodzine do Lukasa przenosze, co raz wiecej ludzi ucieka z PKO ( SA i
    BP).
    Jeszcze troche a ludzie ktorzy pracauja w tych bankach beda wytykani
    palcami.
    Czasami jak goscinnie wejede do PKO i widze jak Ci ludzie sa traktowani
    robi mi sie nie dobrze...
    Szacunek dla klienta bardzo ograniczony, czesto niekompetencja, wieczne
    kolejki ... i to ma byc bank?

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 4. Data: 2002-11-12 18:17:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Moze ta pani ma rodzine w Lukasie.
    Watpie. Bo mowila, ze jesi sie zdecyduje na kredyt z Lukasa, to zeby
    powiedziala, wowczas sprowadza kogos od kredytow (kiedy "nawiedzalem" w
    agencji byla 1 osoba) =)

  • 5. Data: 2002-11-13 20:23:40
    Od: "żVIRek" <v...@w...pl>

    scenka z lukasa w w-wie ul. kinowa:
    kolejka z piana na ustach , tylko jedna
    panienka obsluguje.
    -prosimy kierownika
    -nie ma
    -prosimy ksiazke skarg i wnioskow
    -nie ma

    TOTALNA OLEWKA .

  • 6. Data: 2002-11-13 20:51:27
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

> [...]
    > robilem przelew z PKO do Lukasa (zabieralem wszystkie pieniadze),
    > pani sie skrzywila i mowi "to jest bank? ja bym w takim banku

    A co miala powiedziec ? ;)
    Patriotyzm firmowy a poza tym - jak masz kase w lukasie to jej chleb powszedni
    odbierasz :)

  • 7. Data: 2002-11-13 21:11:12
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik "żVIRek" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > scenka z lukasa w w-wie ul. kinowa:
    > kolejka z piana na ustach , tylko jedna
    > panienka obsluguje.
    > -prosimy kierownika
    > -nie ma
    > -prosimy ksiazke skarg i wnioskow
    > -nie ma
    >
    > TOTALNA OLEWKA .
    >
    > ogli się domagać kawy tak jak reklama stanowi!
    /ja często pijam kawe w lukasie ale na zapleczu mam tam kolesia hihi

  • 8. Data: 2002-11-13 21:29:57
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    To prosisz o kartke, dlugopis piszesz o co chodzi.
    Zostawiasz adres, mysle ze Lukas jest na tyle powazny ze odpowie.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 9. Data: 2002-11-14 13:53:36
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Travis wrote:

    > To prosisz o kartke, dlugopis piszesz o co chodzi.
    > Zostawiasz adres, mysle ze Lukas jest na tyle powazny ze odpowie.

    LG olało...

    pzdr

    Tomek