  • 1. Data: 2006-07-14 19:59:41
    Temat: [MC Rajfi] negatyw
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Transakcja zakupu kredytow Skype zostala przeliczona przez Euro,
    pomimo ze obciazenie karty zostalo dokonane w PLN. Widzimy zatem:
    kwota w walucie oryginalnej 46,00 waluta: PLN, a nastepnie kwota w
    PLN 47,18. Data transakcji to 7 lipca, data rozliczenia to 12
    lipca.

    Jest to jedyny znany mi przypadek takiego przeliczania zlotych na
    Euro a nastepnie Euro na zlote w przypadku zakupu kredtow Skype
    (dotychczas kupowalem to kartami Multi, mBanku i ING, ale
    potestuje jeszcze w takim razie karty innych bankow).
    A moze nie jest to przypadek odosobniony i zamiast mozolnie to
    testowac, ktos mi po prostu powie jak to jest ?

    W kazdym razie jesli chodzi o Rajfiego, zamierzam zlozyc
    reklamacje. :-)

    marekz

  • 2. Data: 2006-07-15 00:31:58
    Temat: Re: [MC Rajfi] negatyw
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    MarekZ wrote on 2006-07-14 21:59:
> [...]
    > A moze nie jest to przypadek odosobniony i zamiast mozolnie to
    > testowac, ktos mi po prostu powie jak to jest ?
    Coś podobnego, tyle że z tanimi liniami i Inteligo było przerabiane na
    grupie.

    > W kazdym razie jesli chodzi o Rajfiego, zamierzam zlozyc
    > reklamacje. :-)
    Ponoć działało złożenie reklamacji.

    Michał M