  • 1. Data: 2006-07-14 11:53:07
    Temat: BPH oszukał mnie na kursie kupna CHF
    Od: "_=_" <p...@o...eu>

    Witam,

    1. Mam kredyt hipoteczny w BPH :(
    2. Jestem objęty Personal banking :(
    3. Wczoraj zleciłem wypłatę kolejnej transzy mojego kredytu

    4. Dzisiaj (2006-07-14) kwota w PLN została przeliczona po kursie kupna w
    wysokości 2,5334 zł :(

    5. Według strony BPH kurs powinien być 2,5362 zł + extra za Personal Banking
    (ok 0,07 zł) :(

    Czuję się oszukany. Zadzwoniłem do oddziału. Oczywiście nikt nie odbiera :(
    Dodzwoniłem się do kogoś. Poprosiłem o sprawdzenie kursu kupna CHF wg.
    tabeli dla PB.
    Pan po 3 minutach powiedział, że oddzwoni, bo nie wie gdzie jest ta tabela i
    jak się ją czyta :( żenada.

    Co mogę z tym zrobić? Jak mogę walczyć o swoje ?

    Brak mi słów na ten bank :( nic w nim nie działa :( wszystko jest do bani :(

    aha, kredyt musiałem wziąć u nich, bo byłem zdesperowany :(

    Ja chcę do grypy BRE .....

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2006-07-14 16:38:48
    Temat: Re: BPH oszukał mnie na kursie kupna CHF
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Co mogę z tym zrobić? Jak mogę walczyć o swoje ?

    Złożyc reklamację.

    > Ja chcę do grypy BRE .....

    Nie boisz się grypy? :)

    Darek