  • 1. Data: 2006-07-14 12:23:23
    Temat: Allekarta
    Od: Stachu <m...@i...pl>

    Witam

    Jakiś czas temu założyłem sobie konto w BZ WBK wraz z Allekartą. Allekarta
    wyglądała standardowo (strona Allegro). Niestety zgubiłem portfel i byłem
    zmuszony wyrobić sobie nową allekartę. Dzisiaj właśnie przyszła. Zdziwiłem
    się, bo wygląda całkowicie inaczej niż poprzednia (jest cała biała z
    napisem "See you") I teraz trapi mnie pytanie czy to jest rzeczywiście
    Allekarta??

    Z góry dzięki za odpowiedzi
    Stachu

  • 2. Data: 2006-07-14 12:31:16
    Temat: Re: Allekarta
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > się, bo wygląda całkowicie inaczej niż poprzednia (jest cała biała z
    > napisem "See you") I teraz trapi mnie pytanie czy to jest rzeczywiście

    to jest to samo, nowi klienci dostaja teraz takie karty

    a "See you" to haslo reklamowe allegro.pl

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-14 12:31:44
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Stachu" wrote in message

> [...]
    > się, bo wygląda całkowicie inaczej niż poprzednia (jest cała biała z
    > napisem "See you") I teraz trapi mnie pytanie czy to jest rzeczywiście

    See You - to przecież hasło allegro
    oprócz tego pod nazwiskiem na karcie powinieneś mieć login z allegro
    no i jeśli kartę wysłał bzwbk to wsio OK

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-07-14 16:30:11
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Stachu wrote:
> [...]
    > się, bo wygląda całkowicie inaczej niż poprzednia (jest cała biała z
    > napisem "See you") I teraz trapi mnie pytanie czy to jest rzeczywiście

    Z drugiej strony - to bardzo bym chcial, zeby ktos przyslal mi taka
    "fake" karte.... (bo o "fake" kontach to co chwile jest glosno) :-)

    Pozdro

    Maseł