  • 11. Data: 2002-04-26 20:34:45
    Temat: Re: MC Electronic juz maj/czerwiec
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > no BZWBK tez jakos kuleje z unifikacja systemu ;-)

    he he he, dobra poddaje sie :)
    Wlasnie tak mysle nad zamknieciem tam konta :) Chociaz ich lubie, to trzeba
    pozamykac w cholere wiekszosc tych kont

  • 12. Data: 2002-04-26 20:37:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Podczas chatu o kartach chipowych padla informacja, ze KB wypusci w maju
    > karte MC, bylo rowniez ze wkrotce ma byc karta kredytowa. Zgadzam sie z
    > Bladem, ze jest prawdopodobne, ze tym bankiem bedzie KB.
    > Aha, KB w chwili obecnej wydaje KK autoryzowana online [VISA Electron
    > Zagiel], wiec nie bedzie to nic nowego dla nich ;). Nie wspominam
    > przeszlosci KB [3 karty kredytowe z ktorych wydawania zrezygnowano] ;).

    Hmmm - to moze sobie otworze konto zamienie z BZWBK - bo mam obok oddzial :)

  • 13. Data: 2002-04-26 20:42:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Hmmm - to moze sobie otworze konto zamienie z BZWBK - bo mam obok oddzial
    :)

    ale po cholerke Ci karta ktora bedzie autoryzowana za kazdym razem?

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-04-26 20:43:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK"
    > Podczas chatu o kartach chipowych padla informacja, ze KB wypusci w maju
    > karte MC, bylo rowniez ze wkrotce ma byc karta kredytowa. Zgadzam sie z
    > Bladem, ze jest prawdopodobne, ze tym bankiem bedzie KB.

    he he, wlasnie tym sie kierowalem przy obstawianiu ;-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-04-26 21:21:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale po cholerke Ci karta ktora bedzie autoryzowana za kazdym razem?

    a w sumie... I tak trzeba bedzie zaczac szukac roboty, to moze mnie bedzie
    juz wtedy stac na zwykla KK :)

  • 16. Data: 2002-04-26 21:30:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > a w sumie... I tak trzeba bedzie zaczac szukac roboty, to moze mnie bedzie
    > juz wtedy stac na zwykla KK :)

    ciekawe jakie beda koszty wydania tego cuda...

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-04-26 23:25:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > no BZWBK tez jakos kuleje z unifikacja systemu ;-)

    Podobno rozwazaja nawet zawieszenie wprowadzania ICBS.
    pzd

  • 18. Data: 2002-04-26 23:31:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > he he, wlasnie tym sie kierowalem przy obstawianiu ;-)

    Zgadzam sie co do KB, a drugi (tylko nie krzyczec) jak na moje citi (sic!),
    bo od dawna trabi o wprowadzeniu KK dla osob o nizszych dochodach. Poza tym
    ostatnio negocjowali z europay'em, no i oni lubia KK. Wiem tez, ze w citi
    szykuje duze zmiany.
    pzd

  • 19. Data: 2002-04-27 16:50:12
    Od: <z...@p...onet.pl>

    >... Wiem tez, ze w citi szykuje duze zmiany.

    Co??? To juz zwijają interes ;)

  • 20. Data: 2002-04-27 17:12:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Co??? To juz zwijają interes ;)

    Wrecz odwrotnie. Podobno beda przebudowywac oddzialy. Znowu beda kasy w
    oddzialach :-) Oferta tez ma byc ciekawsza.
    W koncu musza jakos odbudowac wizerunek banku...
    pzd