  • 1. Data: 2002-04-26 16:41:40
    Temat: kredyt - pytanie o obciazenia
    Od: "P" <l...@w...pl>

    witam
    skaladajac wniosek o kredyt w banku pytaja czy mam kredyt w innym banku, czy
    mam karte kredytowa itd. jezeli mam to czy musze o tym informowac?
    czy bank to sprawdza?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-04-26 16:54:14
    Temat: Re: kredyt - pytanie o obciazenia
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy bank to sprawdza?

    sprawdza i lepiej powiedziec

  • 3. Data: 2002-04-26 17:34:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > sprawdza i lepiej powiedziec

    ja tam zeznaje szczerze jak na spowiedzi, ale nigdy nie moge im w takiej
    sytuacji odpowiedziec calej prawdy bo zawsze brakuje mi miejsca na wyliczenie
    innych ror-ow i kart ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-26 19:42:05
    Od: "leniuch" <w...@s...dhs.org>

    Użytkownik "P" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > skaladajac wniosek o kredyt w banku pytaja czy mam kredyt w innym banku,
    czy
    > mam karte kredytowa itd. jezeli mam to czy musze o tym informowac?

    nie, oczywiscie, z e nie musisz

    > czy bank to sprawdza?

    tak, bank to sprawdza.
    A dokladnie sprawdza Twoja sytuacje kredytowa, tzn. jesli jakies kredyty
    masz to to wyjdzie, bo jestes w BIK'u.
    Natomiast bank nie jest w stanie sprawdzic wszystkich innych bankow pod
    wzgledem czy masz tam konto.
    Ale decyzja zawsze nalezy do Ciebie, choc powinines miec swiadomosc, ze
    przylapany na mowieniu polprawd bank, potraktuje Cie jako klienta
    nierzetelnego :(

    pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2002-04-26 20:20:38