  • 1. Data: 2002-04-26 16:56:06
    Temat: male pytanko
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Chce wyslac formularz do e-PKO i wyskakuje mi jakis blad, po ktorym zamyka mi
    sie okno przegladarki IE wersja 5.0 (wlacznie z gg, irc-em). Jakis czas temu
    tez probowalem i bylo to samo. Czy ktos z grupowiczow orientuje sie czy jest to
    wina przegladarki czy tez moze PKO?

  • 2. Data: 2002-04-26 16:57:45
    Temat: Re: male pytanko
    Od: <s...@p...onet.pl>

    jeszcze jedno: nie wiem czy to wazne, ale dodam, ze polaczenie bylo szyfrowane
    SSL 128 bit.

  • 3. Data: 2002-04-26 17:38:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik
    > jeszcze jedno: nie wiem czy to wazne, ale dodam, ze polaczenie bylo szyfrowane
    > SSL 128 bit.

    a masz juz jakis inny internetowy rachunek, zeby wiedziec ze twoj IE to
    obsluguje
    jak nie to sprawdz w pomoc + IE informacje
    *** blad ***