  • 1. Data: 2002-04-26 16:57:48
    Temat: Bankomaty Euronet we Wrocku
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Mała aktualizacja listy bankomatów sieci Euronet:
    Bankomat we Wrocławiu, ul. Legnicka 36 (przy Lukasie)
    właśnie został zdemontowany :(

    PJ

  • 2. Data: 2002-04-26 19:02:39
    Temat: Re: Bankomaty Euronet we Wrocku
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    Użytkownik "PJ" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Mała aktualizacja listy bankomatów sieci Euronet:
    > Bankomat we Wrocławiu, ul. Legnicka 36 (przy Lukasie)
    > właśnie został zdemontowany :(

    Normalnie, czy ciągnikiem?

  • 3. Data: 2002-04-26 19:34:47
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał:

    > Normalnie, czy ciągnikiem?

    Normalnie :))

    PJ

  • 4. Data: 2002-04-26 20:37:07
    Temat: Odp: Bankomaty Euronet we Wrocku
    Od: Jarosław Nowacki <j...@2...pl>

    a rano stanie przy LUKASIE na pl. Orlat Lw. 1

  • 5. Data: 2002-04-26 21:46:03
    Od: "chriso" <c...@n...poland.com>

    > Bankomat we Wrocławiu, ul. Legnicka 36 (przy Lukasie)
    > właśnie został zdemontowany :(

    pewnie dlatego ze sie popsul
    w niedziele nie chcial mi dac papierkow :-(

  • 6. Data: 2002-04-28 14:56:51
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Jarosław Nowacki" <j...@2...pl> wrote in message
    > a rano stanie przy LUKASIE na pl. Orlat Lw. 1

    Kurcze, a miałem do niego 2 minuty spacerkiem po pracy ...
    No nic, pl. Orląt w sumie też niedalego... tylko nie po drodze...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 7. Data: 2002-04-29 06:41:58
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Nowacki" <j...@2...pl> napisał:

    > a rano stanie przy LUKASIE na pl. Orlat Lw. 1

    BTW, tam nową siedzibę szykują?
    Coś mi się nie wydaje żeby to był kolejny oddział ;)

    PJ

  • 8. Data: 2002-04-29 13:38:16
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > BTW, tam nowš siedzibę szykujš?
    > Coœ mi się nie wydaje żeby to był kolejny oddział ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > PJ

    Ano,ichniejsza centrala tam sie znajdzie.

    Bart