  • 1. Data: 2002-04-26 18:10:38
    Temat: MultiBank poszerzy swoją ofertę `
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za bankier.pl

    MultiBank poszerzy swoją ofertę

    MultiBank zaoferuje swoim klientom nowe produkty i usługi. W ofercie znajdą
    się przelewy zagraniczne, oferta produktów walutowych oraz polecenie
    zapłaty.

    Od 25 kwietnia 2002r. klienci MultiBanku będą mieli możliwość złożenia
    wniosku o przelew zagraniczny, ale wyłącznie z rachunku prowadzonego w PLN w
    MultiBanku, czyli z MultiKonta lub z rachunku bieżącego MultiKonto Business
    Class. Taka sama funkcjonalność będzie w tym terminie dostępna w placówkach
    MultiBanku oraz za pośrednictwem multilinii. Na stronach transakcyjnych
    systemu pojawiła się już zakładka "Przelewy zagraniczne".

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-26 18:30:51
    Temat: Re: MultiBank poszerzy swoją ofertę `
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <
    > MultiBank poszerzy swoją ofertę

    poszerzy od wczoraj ;-))

    > Od 25 kwietnia 2002r. klienci MultiBanku będą mieli możliwość złożenia
    > wniosku o przelew zagraniczny

    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-26 18:39:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > poszerzy od wczoraj ;-))

    A wlasni, ze nie :)
    Dzownilem wlasnie na MultiLinie :) i polecenie zaplaty bedzie od 6go.
    Co prawda nie potrafili mi udzielic odpowiedzi w jaki sposob.
    Musze oplay posprawdzac, bo moze sie przesiade na PZ, zamiast samemu to
    przelewac...

  • 4. Data: 2002-04-26 19:31:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > A wlasni, ze nie :)
    > Dzownilem wlasnie na MultiLinie :) i polecenie zaplaty bedzie od 6go.

    ale chodzilo o to ze 26 informujesz ze "poszerzy ...." od 25, czyli od wczoraj
    a na dodatek juz wczesniej wszyscy zauwazyli ze Multi sie spoznil ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-26 19:37:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale chodzilo o to ze 26 informujesz ze "poszerzy ...." od 25, czyli od
    wczoraj
    > a na dodatek juz wczesniej wszyscy zauwazyli ze Multi sie spoznil ;-))

    ee - dzisiaj to wypatrzylem :)
    Tylko ciekaw jestem ile to bedzie kosztowac - jak wiecej niz 1zl to mi laski
    nie robia :)