  • 1. Data: 2002-04-26 19:35:00
    Temat: Multibank ma mnie w dupie :-(( Mam strzelać?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Multibank nie chce mi dać VC (jest od 1k/m-c). Zainwestowałem 15 zeta na
    historię rachunku (od 15 m-cy) i drugie 15 na opinię o kliencie. Plus 3 na
    polecony to jest 33. CT/DT miałem około 1500. Czyli sytuacja spoko, co nie? No
    i dzisiaj dzwoni do mnie infolinka i "bardzo żałuje", ale ich nie obchodzi 15 m-
    cy (z CT/DT circa 1500) tylko 6 ostatnich. A tam miałem mniej. 3x >1k, 3x <1k.

    A ROZCHODZI SIĘ O TO, ŻE W CIĄGU OSTATNIEGO PÓŁ ROKU MIAŁEM INTELIGO I EMAXA,
    KTÓRE JUŻ ZLIKWIDOWAŁEM I NIE MAM ŻADNEJ PODKŁADKI NA SALDA. I NA TYCH KONTACH
    ZAWSZE MIAŁEM PARĘ STÓW A W CZASACH TŁUSTYCH NAWET >. RANDKI I PERYFERIA
    PŁACIŁEM KARTĄ DO EMAXA A POLECENIE ZAPŁATY Z INTELIGO. "MASTER KEY" ZAWSZE
    MIAŁEM W GŁOWIE. CHYBA DO CHOLERY OD TEGO SĄ KONTA??? To co wysłałem do Multi
    to tylko FRAGMENT całej mojej kasy. A ja mam teraz dostać po głowie za
    segmentację na prywatny użytek? Do dupy z taką robotą...
    Mam iść na kurs skręcania beoingiem? :-((
    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2002-04-26 20:02:48
    Temat: Re: Multibank ma mnie w dupie :-(( Mam strzelać?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 09:35:00PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > A ROZCHODZI SIĘ O TO, ŻE W CIĄGU OSTATNIEGO PÓŁ ROKU MIAŁEM INTELIGO I EMAXA,

    nie krzycz.

    Czy multilince powiedziales ze miales tam (mbank) konto?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-04-26 20:29:47
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy multilince powiedziales ze miales tam (mbank) konto?

    Napisałem to w oświadczeniu, które wysłałem poleconym do ichniej komórki w
    Łodzi razem z historią rachunku i opinią o kliencie.

    MP

  • 4. Data: 2002-04-26 20:33:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 10:29:47PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > Napisałem to w oświadczeniu, które wysłałem poleconym do ichniej komórki w
    > Łodzi razem z historią rachunku i opinią o kliencie.

    No to dosc zalosnie wyszlo, fakt.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-04-26 22:09:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No to dosc zalosnie wyszlo, fakt.

    Alez to kochany multi, zlote dziecko BRE =)