  • 21. Data: 2004-10-18 19:20:35
    Temat: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Piter napisał(a):

    > Miejmy nadzieję, że za niedługo w tych największych miastach Polski pojawią
    > się w końcu wpłatomaty.

    Nie taniej i prościej Agencja PKO BP?

    A jeśli już mowa o Agencji PKO BP - nie taniej i prosciej inteligo ? :-)

  • 22. Data: 2004-10-18 21:55:35
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Moje obecne dochody tez nie są duże i z tego co się zorientowałem musiał
    bym
    > je dłużej trzymać na koncie aby te saldo minimalne utrzymać a wiedz jest
    > bez sensu szczególnie ze pod koniec miesiąca dla mniej zamożnych pieniążki
    > są szybko potrzebne :)

    Hm... z inteligo mozna "pograć" - wypłaty lub wieksze zakupy nalezy robić w
    piątki, ew. w czwartki po południu. Saldo rachunku zmniejszy sie z reguły
    dopiero w poniedzialek - wiec przez dwa dni tak jakby pieniadze "były" ;)

    Najlepiej sie to sprawdza w przypadku stałych, czestych drobnych (lub nie)
    wpływów - w tygodniu pieniadze wpływają, wydaje sie je około piatku i
    przyzwoite miesieczne saldo wychodzi.

  • 23. Data: 2004-10-19 08:17:06
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    Piter napisał(a):
    > [...]
    >
    > A jaki jeszcze? Tak na marginesie to Mbank też przecież nie jest darmowym
    > bankiem (nic przecież nie jest za darmo he he). Jak by na to nie spojrzeć
    > opłata za przelewy po za Mbank wynosi 50 gr. :)

    Patrząc w ten sposób, to żaden bank nie jest darmowy. Co zresztą nie
    jest ani trochę dziwne, ponieważ -- co niektórzy zdają się zapominać --
    są to organizacje nastawione na osiąganie zysku.

    Pojęcie "darmowy" wymaga zdefiniowania (darmowe prowadzenie, darmowa
    karta, darmowe przelewy, darmowe wypłaty?)

    J.

  • 24. Data: 2004-10-19 09:27:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 14:58:35 +0200, Anubis naskrobał(a):

> [...]
    > prowadzenia rachunku jest darmowe i wielu innych dogodniej jednak z tego co
    > się dowiedziałem aby nie płacić za konto trzeba mieć średnia miesiąca
    > wynoszącą 100 zł :( facet w infolini tłumaczył mi ze trzeba wpłacić np. 3000
    > zł i można dzień później wypłacić w tedy te 3000 zł będzie dzielone przez 30
    > dni miesiąca i ustali się saldo na 100 zł... dla mnie to bezsens... rzadko
    > kto tyle zarabia w dodatku na stronie jest podana informacja ze wprowadzili
    > opłaty aby zachęcić ludzi do przelewów na konta... OK ale rzadko kto zarabia

    OMG!!! wpłacasz 1000 zostawiasz 3 (słownie TRZY) dni i masz średnie saldo
    100 zł.

    btw: zastanawia mnie jak miesiąc ma 31 dni to czy to uwzględniają :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 25. Data: 2004-10-19 13:54:20
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Wojciech Nawara" news:cl14rr$2n7$1@news.elsat.net.pl
    > Nie taniej i prościej Agencja PKO BP?

    Może i taniej i prościej ale jak na razie nie zanosi się na to (i raczej do
    tego nigdy nie dojdzie) aby Mbank podpisał umowę z PKO BP, która mówiła by
    jasno, że posiadacze kont Mbanku mogą bez prowizji wpłacać sobie kaskę na
    konto właśnie w agencjach PKO BP.
    Już chyba bardziej realna wizja jak dla mnie to to, że w bardzo dalekiej
    przyszłości może ktoś pójdzie po rozum do głowy i podpisze umowę z Multi
    Bankiem, w którym klienci Mbanku bez prowizji będą mogli dokonywać wpłat na
    swoje konta w Mbanku... Jak by na to nie spojrzeć Mbank i Multi Bank wchodzą
    w skład BRE Banku. Gdzie jest więc tutaj logika...?

    Powracając jeszcze do wątku wpłatomatów zastanawia mnie fakt ile jeszcze
    przyjedzie nam czekać na bankomaty depozytowe. Jak dla mnie jest to
    paranoja, że na całą Polskę i na obecną chwilę znajdują się dwa takie
    cacuszka i to tylko w Łodzi - a gdzie Kraków, Warszawa, Poznań, Gdańsk,
    Wrocław itd?
    Co ciekawe Eurobank jest na rynku polskim o wiele mniej czasu niż Mbank a
    jednak uporał się jakoś z problemem wpłatomatów... Czym jest to podyktowane?
    Jak na razie na to pytanie nie znajduje odpowiedzi... Pozdrawiam serdecznie.

  • 26. Data: 2004-10-19 13:55:27
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Jacek Ostrowski" news:4174cd82$1@news.home.net.pl

    Mimo wszystko trzeba jednak przyznać, że i tak chyba w Mbanku jest najlepiej
    :)
    Gdy by jeszcze tylko jakiś wpłatomacik dali mi w KRK był bym naprawdę
    wdzięczny :)

  • 27. Data: 2004-10-19 16:49:01
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > VW Bank direct

    Lukas eKonto rowniez,
    prowadzenie, przelewy, karta VE - wszystko za darmo
    mnie nawet doplacaja zo miesiac po 1PLN tytulem regularnych wplywow... :)
    kazdy tak ma czy to jakis blad systemu?

    pozdr

  • 28. Data: 2004-10-19 17:08:58
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cl3git$hpj$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz danielos
    napisał:

    > Lukas eKonto rowniez,
    > prowadzenie, przelewy, karta VE - wszystko za darmo

    ??
    Wedlug http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_oplat.asp
    to 1zł opłaty mies. za VE przy nieregularnych wplywach.
    Ew. prosze o korekte.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 29. Data: 2004-10-19 17:56:51
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > OMG!!! wpłacasz 1000 zostawiasz 3 (słownie TRZY) dni i masz średnie saldo
    > 100 zł.
    >
    > btw: zastanawia mnie jak miesiąc ma 31 dni to czy to uwzględniają :D

    Nie.
    A dlaczego by mieli?

  • 30. Data: 2004-10-20 18:18:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Piter napisał(a):

> [...]
    > jasno, że posiadacze kont Mbanku mogą bez prowizji wpłacać sobie kaskę na

    Tylko, że akurat nie o to mi chodziło.

    Jako podpowiedź dodam, że opłata za wpłatę gotówkową na dowolny rachunek
    inny niż PKO BP w Agencji PKO BP to opłata 3 PLN alno 3,50 PLN [przy
    czym nie wiem, czy nie zależy od kwoty, a jakoś nie chce mi się sprawdzać].