    From: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Date: Mon, 18 Oct 2004 23:55:35 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@chello062179051155.chello.pl

    > Moje obecne dochody tez nie są duże i z tego co się zorientowałem musiał
    bym
    > je dłużej trzymać na koncie aby te saldo minimalne utrzymać a wiedz jest
    > bez sensu szczególnie ze pod koniec miesiąca dla mniej zamożnych pieniążki
    > są szybko potrzebne :)

    Hm... z inteligo mozna "pograć" - wypłaty lub wieksze zakupy nalezy robić w
    piątki, ew. w czwartki po południu. Saldo rachunku zmniejszy sie z reguły
    dopiero w poniedzialek - wiec przez dwa dni tak jakby pieniadze "były" ;)

    Najlepiej sie to sprawdza w przypadku stałych, czestych drobnych (lub nie)
    wpływów - w tygodniu pieniadze wpływają, wydaje sie je około piatku i
    przyzwoite miesieczne saldo wychodzi.