  • 1. Data: 2004-10-18 11:17:48
    Temat: Re: Jak się przelicza płatność kartą ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    barysza <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy kwota ta jest zamieniana na Euro po kursie sprzedaży banku
    > słowackiego. A następnie euro zaminieniane na złotówki po kursie
    > sprzedaży mojego banku.

    Nie. Kurs organizacji platniczej (Visa, MasterCard) i to leci w walucie
    rozliczeniowej karty do Twojego banku. on moze do tej kwoty doliczyc sobie
    (i robi to ;) od 1 do ok. 3% kwoty. I ciebie obciaza w zlotoweczkach po
    swoim jakims tam kursie.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 2. Data: 2004-10-18 11:21:44
    Temat: Jak się przelicza płatność kartą ?
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Zapłaciłem na Słowacji kartą 10000 koron.

    Czy kwota ta jest zamieniana na Euro po kursie sprzedaży banku słowackiego.
    A następnie euro zaminieniane na złotówki po kursie sprzedaży mojego banku.

    Pozdrawiam
    barysza

  • 3. Data: 2004-10-18 11:23:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    barysza <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Gdzie można znaleźć kurs organizacji płatniczej.

    Nie mozna. Jest inna dla kazdego banku.

    > Czy mój bank stosuje w transakcji kurs kupna czy też kurs sprzedaży.

    Tobie sprzedaje ;)

  • 4. Data: 2004-10-18 11:27:37
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > (i robi to ;) od 1 do ok. 3% kwoty. I ciebie obciaza w zlotoweczkach po

    Założyłem, że walutą prowadzenia karty jest Euro.
    Gdzie można znaleźć kurs organizacji płatniczej.
    Czy mój bank stosuje w transakcji kurs kupna czy też kurs sprzedaży.
    pzdr

  • 5. Data: 2004-10-18 11:34:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    barysza <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli tak jak napisałem na początku jest to kurs sprzedaży Euro w
    > banku słowackim, w którym mój klienta ma konto.

    NIE! Jesli placisz polska karta to wystepuje np kurs Mastercarda dla tej
    waluty - ale ty tego kursu nie poznasz. T na wyciagu zobaczysz 10000 koron
    po takim to a takim kursie. W ten kurs wliczony jest zarobek organizacji i
    twojego polskiego banku.

    www.kartyonline.pl - tam moze cos znajdziesz :)

  • 6. Data: 2004-10-18 11:36:56
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>