  • 1. Data: 2004-10-18 09:48:23
    Temat: Plaga kradzieży?
    Od: "Olaf Mlynski" <a...@...stopce.pl>

    Witam grupę,
    w ostatnich kilku dniach kilkoro moim znajomym "wyczyszczono" poprzez
    wypłatę z bankomatu, najprawdopodobniej za pomocą zeskanowanego paska na
    karcie.
    Chodzi o różne banki.
    Czy ktoś cos słyszał na ten temat?

    --
    olaf
    www.tesciowa.org/janik -> pomoc dla Krzysztofa Janika

  • 2. Data: 2004-10-18 10:26:17
    Temat: Re: Plaga kradzieży?
    Od: "ac" <a...@g...pl>

    > w ostatnich kilku dniach kilkoro moim znajomym "wyczyszczono" poprzez
    > wypłatę z bankomatu, najprawdopodobniej za pomocą zeskanowanego paska na
> [...]
    Witam, 2 miesiace temu wyczyscili mi konto w Banku Slaskim, oczywiscie
    Policja nikogo nie ujela, byly nagrania z kamer w bankomatach, wyplaty byly
    po 1000zl akceptowane pinem. Bank umyl rece, policja cierpi na niemoc, a
    ja zostalem bez 20000zl. ot cala historia.
    a.

  • 3. Data: 2004-10-18 10:36:17
    Od: "Olaf Mlynski" <a...@...stopce.pl>

    Użytkownik "ac" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po 1000zl akceptowane pinem. Bank umyl rece, policja cierpi na niemoc,
    > ja zostalem bez 20000zl. ot cala historia.

    Jeden z tych znajomych miał własnie w BŚ konto, twierdzi, że bank jest
    ubezpieczony i wypłaca skradzioną kasę.

  • 4. Data: 2004-10-18 10:47:30
    Od: "ac" <a...@g...pl>

    > Jeden z tych znajomych miał własnie w BŚ konto, twierdzi, że bank jest
    > ubezpieczony i wypłaca skradzioną kasę.

    W moim przypadku bank, stwierdzil krotko ze wina lezy po mojej stronie
    poniewaz wyplaty potwierdzne byly pinem wiec musialem go komus udostepnic
    lub nie zachowac ostroznosci w poslugiwaniu sie nim a policja nie znalazla
    zadnych sprawcow.
    pozdrawiam
    A.

  • 5. Data: 2004-10-18 10:47:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Olaf Mlynski <a...@...stopce.pl> wrote:
    > Jeden z tych znajomych miał własnie w BŚ konto, twierdzi, że bank jest
    > ubezpieczony i wypłaca skradzioną kasę.

    Od niedawna kazdy bank wyplaci ci powyzej kwote 150 euro - i nie robi tu
    laski.
    Co wiecej sa niektore banki, ktore umowlziwiaja ci ubezpieczenie karty tak,
    ze jak juz cos sie stanie- to ci oddadza wszystko - bez twojego "wkladu"...

    Co do plagi - popatrz na kartyonline.pl jak sieto robi :( Pewnie znajomi
    stali sie ofiara jakiejs szajki nowej...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 6. Data: 2004-10-18 10:49:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ac <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > poniewaz wyplaty potwierdzne byly pinem wiec musialem go komus
    > udostepnic lub nie zachowac ostroznosci w poslugiwaniu sie nim a

    Do arbitra albo sadu oddaj. byly pierwsze wyroki w takich sprawach.

  • 7. Data: 2004-10-18 10:49:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2342455.html

  • 8. Data: 2004-10-18 11:14:34
    Od: "Olaf Mlynski" <a...@...stopce.pl>

    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2342455.html

    Tak, to ten przypadek. Widocznie rzeczywiście nowa szajka działa.

  • 9. Data: 2004-10-18 13:05:02
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Moze oni wykradli dane przez internet ?

  • 10. Data: 2004-10-18 13:10:17