    From: "Piter" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Date: Tue, 19 Oct 2004 15:54:20 +0200

    "Wojciech Nawara" news:cl14rr$2n7$1@news.elsat.net.pl
    > Nie taniej i prościej Agencja PKO BP?

    Może i taniej i prościej ale jak na razie nie zanosi się na to (i raczej do
    tego nigdy nie dojdzie) aby Mbank podpisał umowę z PKO BP, która mówiła by
    jasno, że posiadacze kont Mbanku mogą bez prowizji wpłacać sobie kaskę na
    konto właśnie w agencjach PKO BP.
    Już chyba bardziej realna wizja jak dla mnie to to, że w bardzo dalekiej
    przyszłości może ktoś pójdzie po rozum do głowy i podpisze umowę z Multi
    Bankiem, w którym klienci Mbanku bez prowizji będą mogli dokonywać wpłat na
    swoje konta w Mbanku... Jak by na to nie spojrzeć Mbank i Multi Bank wchodzą
    w skład BRE Banku. Gdzie jest więc tutaj logika...?

    Powracając jeszcze do wątku wpłatomatów zastanawia mnie fakt ile jeszcze
    przyjedzie nam czekać na bankomaty depozytowe. Jak dla mnie jest to
    paranoja, że na całą Polskę i na obecną chwilę znajdują się dwa takie
    cacuszka i to tylko w Łodzi - a gdzie Kraków, Warszawa, Poznań, Gdańsk,
    Wrocław itd?
    Co ciekawe Eurobank jest na rynku polskim o wiele mniej czasu niż Mbank a
    jednak uporał się jakoś z problemem wpłatomatów... Czym jest to podyktowane?
    Jak na razie na to pytanie nie znajduje odpowiedzi... Pozdrawiam serdecznie.