  • 31. Data: 2004-10-20 18:21:13
    Temat: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    S.T. napisał(a):

    > Nie.
    > A dlaczego by mieli?

    Nie nadążam. :-)

    Uwzględniają przy wyliczaniu średniego salda. Czyli salda na koniec
    każdego dnia / ilość dni.

    No ale mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć na grupie pbb zasad liczenia
    średniej arytmertycznej ? :-)

  • 32. Data: 2004-10-21 00:10:47
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > Wedlug http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_oplat.asp
    > to 1zł opłaty mies. za VE przy nieregularnych wplywach.

    zgadza sie, ja opisywalem przypadek regularnych wplywow ;)

  • 33. Data: 2004-10-22 08:36:22
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "danielos"

    > zgadza sie, ja opisywalem przypadek regularnych wplywow ;)

    1pln opłaty jest równoważone 1pln bonusu za regularne wpływy na ekonto - w
    przypadku ekonta te wpływy (chyba, bo nie mam pewności) powinny być na
    poziomie 2000pln/mc. nie jest to trudno osiągnąć mając nawet mniejsze
    dochody - wypłać w bankomacie i wpłać ponownie w kasie banku

    ponadto można otrzymać od banku kolejną złotówkę bonusu za użytkowanie
    karty VE - warunkiem jest wykonanie operacji na poziomie większym niż
    300pln miesięcznie (wystarczy jedna transakcja powyżej 300pln, nie musisz
    robić kilku - nie ma wymogu).

    razem:
    opłaty za ekonto 1pln
    możliwe bonusy 2pln