  • 1. Data: 2004-10-18 12:58:35
    Temat: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Miałem sobie założyć konto Inteligo ze względu na możliwość wpłat w oddziale
    Banku, darmowej Karty Visa Elektron do płacenia w Internecie oraz podobno
    prowadzenia rachunku jest darmowe i wielu innych dogodniej jednak z tego co
    się dowiedziałem aby nie płacić za konto trzeba mieć średnia miesiąca
    wynoszącą 100 zł :( facet w infolini tłumaczył mi ze trzeba wpłacić np. 3000
    zł i można dzień później wypłacić w tedy te 3000 zł będzie dzielone przez 30
    dni miesiąca i ustali się saldo na 100 zł... dla mnie to bezsens... rzadko
    kto tyle zarabia w dodatku na stronie jest podana informacja ze wprowadzili
    opłaty aby zachęcić ludzi do przelewów na konta... OK ale rzadko kto zarabia
    3000 zł !!! chyba jednak zastane z MBankiem tylko te kioski z bankomatami
    depozytowymi mogły by już działać...
    Chyba tylko MBank jest rzeczywiście darmoym bankiem.

  • 2. Data: 2004-10-18 13:01:53
    Temat: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Anubis <r...@o...pl> wrote:
    > Chyba tylko MBank jest rzeczywiście darmoym bankiem.

    VW Bank direct

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-18 13:03:45
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Anubis" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > MBankiem tylko te kioski z bankomatami depozytowymi mogły by już
    > działać... Chyba tylko MBank jest rzeczywiście darmoym bankiem.

    Konsultant podal ci przyklad. Rownie dobrze mozesz wplacic 1000zl na 3 dni
    albo codziennie o polnocy zebys mial na koncie w inteligo 100zl. To takie
    trudne? Nie uzywam konta inteligo jako podstawowego, nie zarabiam tyle zebym
    swoja wyplate musial dzielic na rozne konta a jednak w inteligo co miesiac
    utrzymuje srednie saldo na poziomie 700-800zl. To naprawde nie jest trudne.
    PS. mBank nie jest juz taki darmowy, pozatym ostatnio ma bardzo niskie
    oprocentowanie w porownaniu z innymi bankami. Rownie dobrze mozesz
    powiedziec ze VW jest darmowy, ale jesli wyplacasz wiecej niz 400zl
    jednorazowo. I tez wtedy mozesz odpowiedziec ze nie kazdy zarabia tyle zeby
    zawsze wyplacac powyzej 400zl, bo zwykle wyplaca sie kwoty rzedu 100-200zl,
    szczegolnie ze w sklepach mozna placic karta.

  • 4. Data: 2004-10-18 13:05:56
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > depozytowymi mogły by już działać...
    > Chyba tylko MBank jest rzeczywiście darmoym bankiem.

    chyba nie tylko mBank...

    ale wracajac do inteligo
    cos sie uczepil(a?) tych 3000?
    to moze byc 1500 przez 2 dni
    albo 1000 przez 3 dni
    albo 500 przez 6 dni
    albo 100 przez 30 dni

    kursor

  • 5. Data: 2004-10-18 13:18:26
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Użytkownik "XxX" <b...@a...email> napisał w wiadomości >

    Dziękuje, po prostu ja nie chce odprowadzać na konto przelewów bo się
    zawiodłem na CityBanku kiedy pieniądze z pracy nie jednokrotnie płynęły mi
    7dni !!!
    Nie chce tez płacić za konto dla tego wybrałem MBank jednak pieniądze droga
    pocztowa idą długo a ja chce używać tego konta do transakcji internetowych -
    ebay.de i allegro (wykupie wirtualna kartę).
    Moje obecne dochody tez nie są duże i z tego co się zorientowałem musiał bym
    je dłużej trzymać na koncie aby te saldo minimalne utrzymać a wiedz jest to
    bez sensu szczególnie ze pod koniec miesiąca dla mniej zamożnych pieniążki
    są szybko potrzebne :)

  • 6. Data: 2004-10-18 13:19:48
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ale wracajac do inteligo
    > cos sie uczepil(a?) tych 3000?
    > to moze byc 1500 przez 2 dni
    > albo 1000 przez 3 dni
    > albo 500 przez 6 dni
    > albo 100 przez 30 dni

    To był tylko przykład z tym zł :)
    Ale kto o średniej pensji chciałby trzymać tak długo pieniądze na koncie ?
    Dobra to w takim razie poczytam VW Bank direct.

  • 7. Data: 2004-10-18 13:22:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Anubis <r...@o...pl> wrote:
    > Ale kto o średniej pensji chciałby trzymać tak długo pieniądze na
    > koncie ? Dobra to w takim razie poczytam VW Bank direct.

    nie przesadzasz?
    wystarczy, ze 100 na subkoncie sobie lezy i juz nic nie placisz. A jak
    masz mniej kasy - to po cholere ci konto bamnkowe?

  • 8. Data: 2004-10-18 13:28:52
    Od: "XxX" <b...@a...email>

> [...]
    > bym je dłużej trzymać na koncie aby te saldo minimalne utrzymać a wiedz
    > jest to bez sensu szczególnie ze pod koniec miesiąca dla mniej zamożnych

    Ale nigdy nie jest tak, ze od razu po wplynieciu srodkow na konto wszystkie
    wydajesz ;) Zawsze cos zostanie i wydaje mi sie ze utrzymanie salda na
    poziomie 100zl nie jest trudnym wyczynem ;)

  • 9. Data: 2004-10-18 14:07:31
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" news:cl0eui$3u7$1@news.onet.pl
    > VW Bank direct

    A prowizja za wypłaty poniżej 400 zł z bankomatów w wysokości 1.50 :(

  • 10. Data: 2004-10-18 14:10:24
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Anubis" $...@n...news.tpi.pl
    > Dziękuje, po prostu ja nie chce odprowadzać na konto przelewów bo się
    > zawiodłem na CityBanku kiedy pieniądze z pracy nie jednokrotnie płynęły mi
    > 7dni !!!

    Jeżeli chodzi o przelewy na konto do Mbanku to na chwilę obecną jeżeli nie
    ma w pobliżu bankomatu depozytowego w miarę tanią alternatywą jest SKOK...
    Ja za przelew w wysokości 2500 zł zapłaciłem ok. 5 zł. Więc jeżeli to są o
    wiele mniejsze kwoty opłata za przelew też będzie mniejsza.

    Miejmy nadzieję, że za niedługo w tych największych miastach Polski pojawią
    się w końcu wpłatomaty.