  • 1. Data: 2006-06-27 08:49:51
    Temat: MBank - fundusze - ile czasu od zlozenia zlecenia nabycia do pojawienia sie w liscie posiadanych ?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Witajcie

    ile przecietnie trwa procedura od momentu zlozenia zlecenia nabycia
    otwierajacego dla FI do momentu pojawienia sie nabytych jednostek w liscie
    posiadanych funduszy ?

    zlecenie bylo wystawione w czwartek 22, od piatku 23 jest w statusie
    "wyslane" ale nie widze wciaz na liscie posiadanych.

    pytanie 2: ile przecietnie z Waszego doswiadczenia trwaja dalsze operacje na
    funduszach , np zlecenie odkupienia jednostek ?

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 2. Data: 2006-06-27 08:55:14
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:e7qrf8$giq$1@news.onet.pl...
> [...]
    > na
    > funduszach , np zlecenie odkupienia jednostek ?

    zarówno operacja nabycia jak i umorzenia jest realizowana w czasie kilku dni
    roboczych,
    wazna jest rownie godzina wyslania zlecenia, jezeli wyslales je w czwartek
    to zostalo
    "wyslane" w pt i jednostki uczestnictwa powinienes zobaczyc na rejestrze w
    srode

    szzcegolowe terminy realizacji zlecen i wycen podaja prospekty emisyjne
    poszczegolnych TFI

    pozdr
    RobertS

  • 3. Data: 2006-06-27 09:08:26
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Cyprian Prochot wrote on 2006-06-27 10:49:
> [...]
    >
    > pytanie 2: ile przecietnie z Waszego doswiadczenia trwaja dalsze operacje na
    > funduszach , np zlecenie odkupienia jednostek ?

    Przeciętnie tyle ile napisane na stronach mbanku w narzędziach
    inwestycyjnych (tabele realizacji zleceń nabycia o odkupienia)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2006-06-27 09:08:55
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to zostalo
    > "wyslane" w pt i jednostki uczestnictwa powinienes zobaczyc na rejestrze w

    ok, a po jakim kursie zlecenie jest dokonywane ?
    z momentu zlozenia dyspozycji czy z momentu zlozenia dyspozycji + pare dni
    roboczych ?

    tego tez nie udalo mi sie znalezc w prospektach emisyjnych...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2006-06-27 09:11:39
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciętnie tyle ile napisane na stronach mbanku w narzędziach
    > inwestycyjnych (tabele realizacji zleceń nabycia o odkupienia)

    wielkie dzieki. troche za slabo przegladnalem strony informacyjne MB .... :/

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot