  • 1. Data: 2006-06-26 11:53:53
    Temat: SWIFT ujawniał tajemnice bankowe CIA
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1345880,12,item.html

    "Belgijski bank centralny BNB musi stawić czoło krytyce po ujawnieniu, że
    wiedział o tym, że firma Swift, podległa mu bankowa instytucja z siedzibą w
    Brukseli, ujawniała amerykańskim władzom dane o międzynarodowych
    transakcjach finansowych."

  • 2. Data: 2006-06-27 06:51:58
    Temat: Re: SWIFT ujawniał tajemnice bankowe CIA
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    że
    > wiedział o tym, że firma Swift, podległa mu bankowa instytucja z siedzibą
    > Brukseli, ujawniała amerykańskim władzom dane o międzynarodowych
    > transakcjach finansowych."

    Dlatego ja wykonuje swoje przelwy przez centralę VW banku a nie żadne SWIFTy
    czy IBANY.
    Dla mnie poufność jest napierwszym miejscu

    Kasia

  • 3. Data: 2006-06-27 07:11:07
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    KASIA z pracy napisał(a):
    > że
    >

    > Dlatego ja wykonuje swoje przelwy przez centralę VW banku a nie żadne SWIFTy
    > czy IBANY.
    > Dla mnie poufność jest napierwszym miejscu

    LOL
    Czyścisz mi monitor ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2006-06-27 08:44:59
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    KASIA z pracy wrote:
    > że
    >

    > Dlatego ja wykonuje swoje przelwy przez centralę VW banku a nie żadne SWIFTy
    > czy IBANY.
    > Dla mnie poufność jest napierwszym miejscu

    Czy ty pracujesz w magazynie kobiecym czy w audiotele, że takie mądrości
    wymyślasz?

    reik.

    PS. VWBank powinien się w tym momencie obrazić.

  • 5. Data: 2006-06-27 10:21:29
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Dlatego ja wykonuje swoje przelwy przez centralę VW banku a nie żadne SWIFTy
    > czy IBANY.
    > Dla mnie poufność jest napierwszym miejscu

    VW w ogole powinien Ci zamknąć rachunek, jesli tam go masz, ża to psucie opinii o tym
    banku .

    Wojtek

  • 6. Data: 2006-06-27 12:46:46
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    KASIA z pracy wrote:

    > Dlatego ja wykonuje swoje przelwy przez centralę VW banku a nie żadne SWIFTy
    > czy IBANY.

    Gdzie ty pracujesz?
    Jak pacjent w szpitalu psychiatrycznym.

  • 7. Data: 2006-06-27 13:55:11
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "witek" wrote in message

    > Gdzie ty pracujesz?

    pewnie w VW banku :-)

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2006-07-04 09:51:08
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    KASIA z pracy napisał(a):
    > że
    >

    > Dlatego ja wykonuje swoje przelwy przez centralę VW banku a nie żadne SWIFTy
    > czy IBANY.
    > Dla mnie poufność jest napierwszym miejscu

    Pamiętaj, proszę o dzisiejszej wizycie i wykup ten nowy specyfik, który
    zapisałem ostatnim razem.

    Doktor