  • 31. Data: 2002-09-17 20:49:03
    Temat: Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:am571m$c9t$1@news2.tpi.pl...
    > Zapomnialem dodac, wiecej bo pan Popiel sie pewnie bedzie chcial zalapac
    :)

    Pewnie ze bedzie chcial - i przygotujcie porzadny arsenalik ;-)

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2002-09-19 21:34:03
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    > A czy tak naprawdę często potrzebne są te potwierdzenia?
    > Nie wystarczy wydruk strony z poleceniem przelewu?
    > Czy często są spory pomiędzy klientem a usługodawcą/sprzedawcą które
    trzeba
    > rozstrzygać za pomocą potwierdzonego dowodu przelewu?
    Dla mnie bomba potwierdzenie na fax, samochod tak kupowalem, poprosilem
    tylko dealera o mozliwosc skorzystaniu z telefonu zeby wydac dyspozycje, i
    za 1 pln mial na faksie kilkanascie miinut pozniej, mnie nie bylo potrzebne
    ale zeby nie latac z domu do dealera kilka razy to wygodne, zamiast biegac
    do dealera aby podpisac umowe pozniej do banku zrobic przelew zaliczki
    pozniej do dealera dac mu przelew (Lub latac z gotowka jak osiol-karty nie
    chcial przyjac cwaniak:)))) raptem dwa telefony jeden na zaliczke drugi na
    reszte
    Al

  • 33. Data: 2002-09-19 22:56:40
    Od: a...@w...pl

    > Wiec i tak bank wyjdzie na swoje, zreszta jak zwykle :)

    nawet gdyby, to
    przecież bank nie musi wyjśc na swoje w tym konkretnym przypadku.
    to niewielki koszt (albo lichy zarobek), a pozwala LUKASOWI kupić klienta.
    niektóre banki płaca za tę przyjemność więcej.

    A sama koncepcja i sam LUKAS coraz bardziej zaczynaja mi się podobać.
    A niech to,
    Ale to prawda.
    Popieram logiczną koncepcję.

    ART FUL

  • 34. Data: 2002-09-20 08:10:48
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Masz sw. racje :)

    Pzd Travis

  • 35. Data: 2002-10-18 18:08:19
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

    > Szkoda że inne banki idą w dokładnie przeciwną stronę - może wreszcie
    jakaś
    > konkurencja wymusi na nich zastosowanie rozwiązań bardziej odpowiadających
    > klientom.

    Ciekawe kiedy Lukasowi skończą się pieniądze na dopłaty. Oczywiście nie jest
    tak źle .... ale na początku każdy Bank chcąc zdobyć klientów musi ich jakoś
    przyciągnąć. Po pewnym czasie następuje analiza kosztów i ich redukcja (dla
    klienta się nic nie zmienia), potem podwyżki celem uzyskania profitów. To
    tak jak tanie paliwo przy supermarkecie .... na innych towarach się zarabia.

    Sam korzystam z Lukasa i jestem zadowolony... ale naciąłem się na kilka
    rzeczy (nie przeczytałem regulaminu)
    - zapłaciłem za nowy identyfikator (5 zł)
    - zerwałem za szybko lokatę (20 zł)
    - mam jednego pełnomocnika (5 zł)
    - Muszę nosić 3 karty w portfelu (identyfikacyjna, płatnicza(kredytowa) i
    Electron do bankomatu) iii to ma być wygodne ??
    itp. W sumie nie jest tak źle ... ale jednak trochę nie tak. Niestety wiem
    że niedługo gdy poczują się ważniejszym Bankiem będą zmuszeni przez swoich
    akcjonariuszy po większych zysków ... a to wiąże się z wyciągnięciem
    pieniędzy od klientów. Ale to za jakiś czas ....

    Tomasz

  • 36. Data: 2002-10-18 18:08:30
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

    > Taaa? Powiedz jak i gdzie? Moja firma wysyła miesięcznie tonę
    > korespondencji i nieraz łaziłem pytać władze Poczty Polskiej o
    > możliwość negocjacji cen. I zawsze mnie odprawiali z kwitkiem.

    Potwierdzam, negocjacje z urzędami państwowymi są .... niemożliwe. Czy
    komukolwiek z Was jako pracownikami wielu firm PP spuściła cokolwiek z ceny.
    U nas dziennie miesięcznie > 100.000 przesyłek w jednym standarcie
    rozmiarowym i nic. Kilka groszy za posortowanie przesyłek po kodach
    pocztowych. Niestety nie warte jest to pracy jednego pracownika.

    Tomasz