eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych › Odp: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    From: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Date: Fri, 18 Oct 2002 20:08:19 +0200

    > Szkoda że inne banki idą w dokładnie przeciwną stronę - może wreszcie
    jakaś
    > konkurencja wymusi na nich zastosowanie rozwiązań bardziej odpowiadających
    > klientom.

    Ciekawe kiedy Lukasowi skończą się pieniądze na dopłaty. Oczywiście nie jest
    tak źle .... ale na początku każdy Bank chcąc zdobyć klientów musi ich jakoś
    przyciągnąć. Po pewnym czasie następuje analiza kosztów i ich redukcja (dla
    klienta się nic nie zmienia), potem podwyżki celem uzyskania profitów. To
    tak jak tanie paliwo przy supermarkecie .... na innych towarach się zarabia.

    Sam korzystam z Lukasa i jestem zadowolony... ale naciąłem się na kilka
    rzeczy (nie przeczytałem regulaminu)
    - zapłaciłem za nowy identyfikator (5 zł)
    - zerwałem za szybko lokatę (20 zł)
    - mam jednego pełnomocnika (5 zł)
    - Muszę nosić 3 karty w portfelu (identyfikacyjna, płatnicza(kredytowa) i
    Electron do bankomatu) iii to ma być wygodne ??
    itp. W sumie nie jest tak źle ... ale jednak trochę nie tak. Niestety wiem
    że niedługo gdy poczują się ważniejszym Bankiem będą zmuszeni przez swoich
    akcjonariuszy po większych zysków ... a to wiąże się z wyciągnięciem
    pieniędzy od klientów. Ale to za jakiś czas ....

    Tomasz