  • 21. Data: 2002-09-16 14:42:12
    Temat: Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Nie pieprz, tylko idz kup minikowi ta cytrynowa... bo sie skonczyla =P

  • 22. Data: 2002-09-16 16:29:42
    Od: s...@p...onet.pl

    > Ciekawe czy Lukas mysli o obsludze firm.

    Myśli i to podobno intensywnie.

    Ostatnio najbardziej intesnsywnie o kredycie hipotecznym, który ma być
    wprowadzony w przyszłym roku.

    Cześć

  • 23. Data: 2002-09-16 17:08:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Myśli i to podobno intensywnie.

    Wiesz coś więcej na ten temat ?
    A może znasz jakieś terminy - zdążą do końca roku ?

    Pix

  • 24. Data: 2002-09-16 18:13:07
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Jak mogles !!!
    A ja myslalem ze razem ja dokonczymy.
    No coz kupie nowa i wiecej nastepnym razem jak wpadne :)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 25. Data: 2002-09-16 18:14:53
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Zapomnialem dodac, wiecej bo pan Popiel sie pewnie bedzie chcial zalapac :)

    Travis

  • 26. Data: 2002-09-16 19:16:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zapomnialem dodac, wiecej bo pan Popiel sie pewnie bedzie chcial zalapac
    :)

    > Travis

    On to wiecznie nie ma czasu, chcialem go wyciagnac na impre do Katowic to
    mial jakies uroczystosci koscielne... wrrrrr

  • 27. Data: 2002-09-16 19:16:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jak mogles !!!
    > A ja myslalem ze razem ja dokonczymy.
    > No coz kupie nowa i wiecej nastepnym razem jak wpadne :)

    Byle schlodzona =)

  • 28. Data: 2002-09-17 10:45:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 16 Sep 2002 15:52:19 +0200), "Travis"
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Nie korzystam z uslug Poczty, ale jak nie zapomne to zapytam znajmego on ma
    >umowe z PP.
    >Bede u niego za jakis miesiac jak bede placic za fakture.

    Byłbym dźwięczny, bo kuna nie umiem się doprosić o zniżkę i panie
    twierdzą, że coś takiego nie istnieje, a napis typu ,,umowa z dnia
    itp'' zamiast znaczka oznacza wręcz przeciwnie -- wyższą cenę właśnie
    za usługę nielepienia znaczków.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 29. Data: 2002-09-17 11:17:41
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> [...]
    > twierdzą, że coś takiego nie istnieje, a napis typu ,,umowa z dnia
    > itp'' zamiast znaczka oznacza wręcz przeciwnie -- wyższą cenę właśnie

    I tak jest. Ostatnio czytalem, ze Urząd Antymonopolowy przywalił
    PP karę właśnie za to - czyli wyższą cenę za przesyłki bezznaczkowe.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 30. Data: 2002-09-17 11:22:28
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > twierdzą, że coś takiego nie istnieje, a napis typu ,,umowa z dnia
    > itp'' zamiast znaczka oznacza wręcz przeciwnie -- wyższą cenę właśnie

    Przecież to normalne zachowanie monopolisty.
    Bardzo bym się zdziwił gdyby poczta dawała jakieś rabaty, bo niby po co
    miałaby robić coś takiego skoro nic jej do tego nie zmusza.

    Pix