  • 1. Data: 2002-09-15 10:18:49
    Temat: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: s...@p...onet.pl

    Cześć,

    Oprócz potwierdzenia jakie można uzyskać w placówce bankowej lub potwierdzenia
    wysłanego fax-em przez LukasLinię(koszt 1 zł).

    Teraz można zamówić również w LukasLinii przysłanie potwierdzenia wykonania
    przelewu ze stemplem pocztą do domu(koszt 1 zł).

  • 2. Data: 2002-09-15 10:27:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    >
    > Teraz można zamówić również w LukasLinii przysłanie potwierdzenia
    > wykonania przelewu ze stemplem pocztą do domu(koszt 1 zł).

    Było o tym, ale dobrze, że przypominasz, bo to jest bardzo wygodne,
    zwłaszcza jak ktoś mieszka w mieście bez oddziału i nie ma faksu lub
    faksowane nie wystarcza (bo bardziej wątpliwe).

    ATSD to Lukas chyba mądrze robi dając taką atrakcyjną opłatę (poniżej
    kosztów?) za to.
    Świadomość takiego bezproblemowego taniego potwierdzenia sprawia, że Lukas
    jest moim głównym RORem, choć jeszcze ani razu nie korzystałem z tego
    potwierdzenia.

  • 3. Data: 2002-09-15 10:29:55
    Od: s...@p...onet.pl

    > Było o tym, ale dobrze, że przypominasz, bo to jest bardzo wygodne,

    Być nie mogło bo taka usługa jest dostępna od tego piątku.

    Cześć

  • 4. Data: 2002-09-15 11:04:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Teraz można zamówić również w LukasLinii przysłanie potwierdzenia
    wykonania
    > przelewu ze stemplem pocztą do domu(koszt 1 zł).

    Wygodna i nawet nie droga usluga, bo przeciez teoretycznie zakladajac,
    znaczek kosztuje ~1,10 pln

  • 5. Data: 2002-09-15 12:36:44
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Wygodna i nawet nie droga usluga, bo przeciez teoretycznie zakladajac,
    > znaczek kosztuje ~1,10 pln

    No wlsnie nie :)
    Jezeli podpiszesz umowe to placisz 90 gr.
    Jezeli listow jest duuuzo stawki mozna negocjowac.

    Pzd Travis

  • 6. Data: 2002-09-15 13:22:12
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Być nie mogło bo taka usługa jest dostępna od tego piątku.

    Słowo daję, ze ktoś ok. kilka tygodni temu o tym pisał. Pamiętam na pewno,
    bo bardzo się ucieszyłem, ponieważ czekałem na takie coś. Ale może po prostu
    wiedział, że zamierzają wprowadzić.

    W każdym razie ważne, że można zamówić potwierdzenie przez telefon.

  • 7. Data: 2002-09-15 13:52:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Teraz można zamówić również w LukasLinii przysłanie potwierdzenia
    wykonania
    > przelewu ze stemplem pocztą do domu(koszt 1 zł).

    To brawo dla Lukasa!
    Szkoda że inne banki idą w dokładnie przeciwną stronę - może wreszcie jakaś
    konkurencja wymusi na nich zastosowanie rozwiązań bardziej odpowiadających
    klientom.

    Pix

  • 8. Data: 2002-09-15 16:05:46
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    jakaś
    > konkurencja wymusi na nich zastosowanie rozwiązań bardziej odpowiadających

    A czy tak naprawdę często potrzebne są te potwierdzenia?
    Nie wystarczy wydruk strony z poleceniem przelewu?
    Czy często są spory pomiędzy klientem a usługodawcą/sprzedawcą które trzeba
    rozstrzygać za pomocą potwierdzonego dowodu przelewu?

    --
    Mirosław P.
    p...@p...fm

  • 9. Data: 2002-09-15 16:19:09
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Mirosław wrote:

> [...]
    > Czy często są spory pomiędzy klientem a usługodawcą/sprzedawcą które
    > trzeba rozstrzygać za pomocą potwierdzonego dowodu przelewu?

    To bardzo zależy, gdzie i w jakim celu się przelewa. Mi zawsze wystarczył
    wydruk, ale są sytuacje, w których potwierdzenia z pieczątką mogą być
    przydatne. Było to wielokrotnie szeroko dyskutowane na tej grupie, poczytaj
    sobie ew. w archiwum.

  • 10. Data: 2002-09-15 16:35:10
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Sep 2002 18:05:46 +0200,
    osoba podpisana: Mirosław <p...@p...onet.pl>
    napisała:
    [..]

> [...]
    > Czy często są spory pomiędzy klientem a usługodawcą/sprzedawcą które trzeba
    > rozstrzygać za pomocą potwierdzonego dowodu przelewu?

    TP SA
    BOK nr 02 na Zamenhofa w Warszawie ;-)
    Bez potwierdznia pani Ci nie włączy ISDN. Kropka.
    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.