  • 1. Data: 2002-09-15 09:45:51
    Temat: Zmiany danych w mBanku
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie mogę znaleźć informacji o zmianie danych do konta w mBanku.
    Jak wygląda sprawa zmiany adresu do korespondencji, czy ewentualnie zmiany
    nr. telefonu.
    Chcę u nich założyć konto, ale wiem że za jakiś czas będę musiał zmienić
    adres do korespondencji.
    Myślę że na mLinii to się da zrobić? Czy tak?

    Jeszcze jedno, korzystam z Internetu w różnych miejscach, czy będę miał
    dostęp do konta, czy ten dostęp jest jakoś sztywno połączony z IP lub coś w
    tym rodzaju.

    Jeszcze drugie :-) mogę czasowo nie mieć dostępu do telefonu stacjonarnego
    (ew. grzecznościowo) a pisało, że przy kontaktem z mLinią oddzwaniają ...
    Czy mogę wykonać telefon do nich i poprosić o oddxwonienie na komórkowy?
    Ile faktycznie kosztuje połączenie z nimi z komórki? (Mają jakiś dziwny nr)

    --
    Mirosław P.
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-09-15 10:23:45
    Temat: Re: Zmiany danych w mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Mirosław wrote:

    > Chcę u nich założyć konto, ale wiem że za jakiś czas będę musiał
    > zmienić adres do korespondencji.
    > Myślę że na mLinii to się da zrobić? Czy tak?
    Tak, da się.

    > Jeszcze jedno, korzystam z Internetu w różnych miejscach, czy będę
    > miał dostęp do konta, czy ten dostęp jest jakoś sztywno połączony z
    > IP lub coś w tym rodzaju.
    Nie jest sztywno, możesz z różnych miejsc na całym świecie.

    > Jeszcze drugie :-) mogę czasowo nie mieć dostępu do telefonu
    > stacjonarnego (ew. grzecznościowo) a pisało, że przy kontaktem z
    > mLinią oddzwaniają ...
    Po początkowym okresie mLinia prawie w ogóle nie będzie Ci potrzebna, jak
    masz Internet.

    > Czy mogę wykonać telefon do nich i poprosić o
    > oddxwonienie na komórkowy?
    Tak, o ile wcześniej go zdefiniujesz u nich. POprosić możesz też przez Inet.

    Reszta się nie orientuję.

  • 3. Data: 2002-09-15 13:23:26
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    > Tak, o ile wcześniej go zdefiniujesz u nich. POprosić możesz też przez
    Inet.

    A można zmieniać definicję telefonu np podałem tylko komórkę w umowie i
    straciłem numer, jaka jest możliwość podania nowego numeru.

  • 4. Data: 2002-09-16 07:30:50
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A można zmieniać definicję telefonu np podałem tylko komórkę w umowie i
    > straciłem numer, jaka jest możliwość podania nowego numeru.

    Jesli masz aktywny IVR, to zmienia Tobie numer w mlinii "od reki".
    Jesli IVR jest zablokowany, to bedziesz jeszcze musial zwrocic sie pisemnie
    o zmiane numeru telefonu.

    Waldek

  • 5. Data: 2002-09-16 07:56:10
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli masz aktywny IVR, to zmienia Tobie numer w mlinii "od reki".
    > Jesli IVR jest zablokowany, to bedziesz jeszcze musial zwrocic sie
    pisemnie
    > o zmiane numeru telefonu.

    Nic podobnego. Podczas rozmowy aktywującej Teleserwis można zmienić numer
    telefonu - od ręki. Sprawdzone empiryczne przez kilku znajomych.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 6. Data: 2002-09-16 08:14:39
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pisemnie
    >
    > Nic podobnego. Podczas rozmowy aktywującej Teleserwis można zmienić numer
    > telefonu - od ręki. Sprawdzone empiryczne przez kilku znajomych.

    Ja empirycznie sprawdziłem pierwszy sposob.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=174
    75&t=17422

    Drugi sposob podaje za pracownikiem mBanku (przepraszam modempwcow :-)):
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=174
    30&t=17422

    "Autor: Wojciech Bolanowski (Intranet ...)
    Data: 01-12-27 15:58
    jadde napisał(a):
    >Jestem klientem mBanku od dawna, powiedzmy od roku (użytkuje
    > kanał mLinii i internet), i zmieniam telefon (np rezygnuję z
    > TPSA na rzecz ElNet, co pociaga za sobą zmianę numeru). Te
    > zmiany telefonu muszę zgłosić pisemnie, czy tez wystarczy
    > zadzwonić do mLinii i po zweryfikowaniu mojej osoby zmienić
    > te dane?

    wtedy są dwie drogi:
    albo zdążysz zglosić to przez "stary" telefon i wtedy zmiana bedzie wymagała
    oddzwonienia przez mBank na stary numer
    albo zgłosisz zmianę pisemnie, jesli stary telefon juz nie jest aktualny
    Oczywiście na każdym etapie nastepuje kontrolna powtórna identyfikacja
    rozmówcy"

    Być moze cos sie zmienilo od wtedy, albo mowimy o zmianie numeru przy
    aktywacji i reaktywacji IVR, majacej inne procedury (?)

    Pozdrawiam,
    Waldek