  • 1. Data: 2005-06-19 14:24:27
    Temat: LukasBank - To przechodzi... - CO BYŁO DALEJ :)
    Od: "veritas" <v...@a...pl>

    Witam.

    Napisałem topik pt."LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę"
    i uprzejmie informuję, jak to się zakończyło. A zostało to załatwione
    pozytywnie !

    Przede wszystkim, dziękuję za Wasze odpowiedzi i podpowiedzi. Gdyby nic się nie
    zmieniło, na pewno zdecydowałbym się na Bankowy Arbitraż Konsumencki ! I
    cholera wie na co jeszcze :)

    Cały czas nie mogłem zrozumieć dlaczego Bank utrzymywał do tej pory rachunek,
    który zamknąłem na początku marca i doładowywał mi kary od wcześniejszej kary...

    Po napisaniu ww topiku, skontaktował się ze mną przedstawiciel Lukas Banku,
    konkretnie z Departamentu Marketingu. Poprosił o moje dane i obiecał pomóc w
    wyjaśnieniu problemu.

    I pomógł !

    Po kilku dniach, Pan stwierdził, że co prawda pracownicy Banku, którzy
    kontaktowali się ze mną ( między nami to ci ludzie, którzy spartaczyli sprawę,
    a jeden nawet pisemnie straszył mnie komornikiem ) działali w myśl regulaminu,
    ale nie wzieli pod uwagę wszystkich innych okoliczności, a przede wszystkim
    tego że spłaciłem całe zadłużenia i na rachunku bieżącym i kk, a przez to z
    mojej strony była pełna wola terminowego spłacenia zadłużenia. Bo oczywiście
    była !

    W związku z powyższym, zostało anulowane zadłużenie na rachunku kk a on sam
    został przeznaczony do rozliczenia i zamknięcia.

    Reasumując.

    Byłem bardzo mile zaskoczony, że ktoś z Lukas Banku skontaktował się ze mną z
    własnej i nieprzymuszonej woli, i pomógł pozytywnie załatwić tą sprawę. W moich
    oczach Bank zachował twarz. Departament Marketingu w osobie tego Pana zachował
    po prostu profesjonalnie. I chyba tak rozumiem funkcjonowanie działu marketingu
    określonej instytucji.

    Szkoda, że 3 różne osoby, które wcześniej molestowały mnie pisemnie ( chętnie
    bym wymienił z imienia i nazwiska tych pajaców ), nie pomyślały w podobny
    sposób, przez co sprawa mogła by po prostu nie istnieć.

    Tak czy owak, chwała Departamentowi Marketingu Lukas Banku za to, że zrobił to
    co należało zrobić.
    A Panu, który ze mną sie skontaktował, podziękowałem.

    Pozdrawiam.
    veritas

  • 2. Data: 2005-06-19 14:30:06
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi... - CO BYŁO DALEJ :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak czy owak, chwała Departamentowi Marketingu Lukas Banku za to, że
    > zrobił to co należało zrobić.

    Tak czy owak już wiemy, kto nas czyta :-)))) Pozdrowienia dla marketingowców
    z Lukasa ;-)

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-19 14:33:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Tak czy owak już wiemy, kto nas czyta :-)))) Pozdrowienia dla marketingowców
    > z Lukasa ;-)

    Wiesz... Łatwiej chyba wymienić który (polski) bank nas NIE czyta...

  • 4. Data: 2005-06-19 14:34:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wiesz... Łatwiej chyba wymienić który (polski) bank nas NIE czyta...

    Nie no jasne, ale tu mamy dowód :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-19 15:09:34
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2005 16:33:34 +0200, Wojciech Nawara napisał(a)
    w <news:d93vno$v3f$1@news.elsat.net.pl>:

    > Wiesz... Łatwiej chyba wymienić który (polski) bank nas NIE czyta...

    Pekao SA? ;-)

    Choć i tak już poszli do przodu: zamiast załączników w Wordzie, jak
    kiedyś, nauczyli się już wysyłać normalne e-maile. :-)

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 6. Data: 2005-06-19 16:57:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Kosminski wrote:

    > Pekao SA? ;-)
    >
    > Choć i tak już poszli do przodu: zamiast załączników w Wordzie, jak
    > kiedyś, nauczyli się już wysyłać normalne e-maile. :-)

    Nie.
    VW Bank.

  • 7. Data: 2005-06-19 22:58:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > VW Bank.

    Mylisz się.

  • 8. Data: 2005-06-19 23:05:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Mylisz się.

    hmm, no fakt pewne posty od wczoraj jakos sie nie ukazuja, ale
    zobaczymy, moze to przez weekend, a nie celowe dzialanie banku, ktory
    teoretycznie ma nas czytac.

  • 9. Data: 2005-06-20 07:55:56
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d93vno$v3f$1@news.elsat.net.pl...

    > Wiesz... Łatwiej chyba wymienić który (polski) bank nas NIE czyta...

    Ale czyta, a czyta i reaguje to dwie różne sprawy :)
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. A zawału bym
    chyba dostał, gdyby "marmurek" w ten sposób zareagował...

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 10. Data: 2005-06-20 09:10:41
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    veritas wrote:
    > Po napisaniu ww topiku, skontaktował się ze mną przedstawiciel Lukas Banku,
    > konkretnie z Departamentu Marketingu. Poprosił o moje dane i obiecał pomóc w
    > wyjaśnieniu problemu.

    A może czas już zrobić ranking "pl.biznes.banki - friendly" instytucji
    (banków)..?

    I wtedy jak ktokolwiek z czytających grupę będzie chciał sobie zmienić
    konto / wziąść KK / etc, zerknie na nią i będzie wiedział w których
    bankach może liczyć na ludzkie traktowanie, w razie czego..?

    reik.

    PS. Też pozdrawiam marketing Lucas'a, za budowanie dobrego wizerunku banku!