  • 1. Data: 2005-06-18 22:29:37
    Temat: Multi - pytanie do prezesa ;-)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Hm, proszę o radę mądrzejszych grupowiczów...

    Mam zamiar w najbliższym czasie wziąć w Multi kredyt odnawialny. W tym
    momencie jest promocja: oprocentowanie stałe przez rok: 10,95%. Wygląda
    nieźle.

    Ale oprocentowanie zmienne to 12,25%, czyli niewiele więcej (1,3 pp).
    Jak myślicie - prezes będzie skory do obniżek tego zmiennego
    oprocentowania w najbliższym czasie i szuka "jeleni" na stały procent?
    Czy może lepiej "zaufać" promocji i wybrać stałe 10,95? Jaka jest Wasza
    opinia?

    W sumie różnica między WIBOR TN a WIBOR 1Y to 0,55 pp., czyli o ponad
    połowę mniej niż 1,3. Może to nie najlepszy wskaźnik...

    Wiem, przydałaby się wróżka na grupie, ale może ktoś coś wymyśli?

    --
    Marek