  • 1. Data: 2005-06-19 00:04:56
    Temat: STEP2
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    30 maja oficjalnie przystapilismy do STEP2 czy w zwiazku z tym ktos
    zauwazyl jakies zmiany?

    AP

    Krajowa Izba Rozliczeniowa

    24.05.2005
    Uruchomienie systemu EuroELIXIR - 30 maja

    Szanowni Pan'stwo!
    Z przyjemnos'cia; informujemy, z.e zgodnie z decyzja; EBA Clearing z
    dniem 30 maja br. Narodowy Bank Polski staje sie; uczestnikiem systemu
    EBA STEP2 i tym samym zostana; uruchomione rozliczenia transgraniczne w
    systemie EuroELIXIR. Z dniem tym system EuroELIXIR osia;gnie pe?na; za?
    oz.ona; funkcjonalnos'c'.
    Jednoczes'nie pragne; wyrazic' nadzieje;, z.e system EuroELIXIR spe?ni
    Pan'stwa oczekiwania.

  • 2. Data: 2005-06-19 00:27:59
    Temat: Re: STEP2
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > oz.ona; funkcjonalnos'c'.
    > Jednoczes'nie pragne; wyrazic' nadzieje;, z.e system EuroELIXIR spe?ni

    Coś słyszałem od doradcy w Pekao, ze wkrotce bedzie beda obslugiwac euroelixiry
    i przelewy w EURO przez Pekao24.