  • 1. Data: 2005-06-19 14:01:15
    Temat: Millennium - cos szykuja w depozytach...?
    Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jakies sluchy mnie doszly ze w Millenecie ma sie pojawic jakas innowacyjny
    produkt depozytowy. Mowil mi jeden z pracownikow ze cos wiecej bedzie mozna
    sie dowiedziec w poniedzialek... Ktos cos slyszal?

    Pozdra

    K.

  • 2. Data: 2005-06-19 14:08:29
    Temat: Re: Millennium - cos szykuja w depozytach...?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kay wrote:
    > Jakies sluchy mnie doszly ze w Millenecie ma sie pojawic jakas
    > innowacyjny produkt depozytowy. Mowil mi jeden z pracownikow ze cos
    > wiecej bedzie mozna sie dowiedziec w poniedzialek... Ktos cos slyszal?

    Ano slyszal :) Chodzi o jakas bankowa aukcje lokat terminowych.
    Pierwsza aukcja w najblizszy czwartek.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-20 01:40:27
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-19 Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a);

    > Ano slyszal :) Chodzi o jakas bankowa aukcje lokat terminowych.
    > Pierwsza aukcja w najblizszy czwartek.

    Licytuje sie kto da wiecej pieniedzy na nizszy procent (licytacja "w
    dol")? :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com