  • 11. Data: 2005-06-20 11:53:00
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi... - CO BYŁO DALEJ :)
    Od: KJ <K...@n...com>

    veritas wrote:

    > Tak czy owak, chwała Departamentowi Marketingu Lukas Banku za to, że zrobił to
    > co należało zrobić.
    > A Panu, który ze mną sie skontaktował, podziękowałem.

    A moze to wszystko to swiadome dzialanie skierowane na wywolanie
    syndromu "milosci do wlasnego kata" ?

    KJ Siła Słów

  • 12. Data: 2005-06-20 11:58:25
    Temat: Re[2]: LukasBank - To przechodzi... - CO BYŁO DALEJ :)
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Witaj Remigiusz,

    W Twoim liście datowanym 20 czerwca 2005 (11:10:41) można przeczytać:

    > A może czas już zrobić ranking "pl.biznes.banki - friendly" instytucji
    > (banków)..?

    > I wtedy jak ktokolwiek z czytających grupę będzie chciał sobie zmienić
    > konto / wziąść KK / etc, zerknie na nią i będzie wiedział w których
    > bankach może liczyć na ludzkie traktowanie, w razie czego..?

    Myślę, że to się nie sprawdzi :-( Powód jest bardzo prosty. Ile ludzi,
    tyle potrzeb. Każdemu odpowiada co innego, każdy zwróci uwagę na inną
    rzecz.

    Na własne potrzeby w ostatnim czasie przetestowałem kilka kont
    z dostępem przez Internet. Zajęło mi to trochę czasu ale ostatecznie
    postanowiłem wrócić do MultiBanku. I co, ZONK!?! Od miesiąca mam
    "niesprawne" konto, bo zaginęły gdzieś dokumenty, które odesłałem. Za
    pierwszym razem poszło, jak po maśle, a teraz już tracę powoli
    cierpliwość. Obecnie tydzień czekam na ponowne przesłanie umów do
    podpisania. A było tak pięknie :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 13. Data: 2005-06-20 14:37:38
    Od: maHo <m...@p...net>

    Human Being wrote:
> [...]
    >

    > Myślę, że to się nie sprawdzi :-( Powód jest bardzo prosty. Ile ludzi,
    > tyle potrzeb. Każdemu odpowiada co innego, każdy zwróci uwagę na inną

    ponadto dla N ludzi jest N+1 doświadczeń w tej samej sprawie w tym
    samym banku :)

    pozdrav

    maHo

  • 14. Data: 2005-06-22 07:42:25
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    KJ napisał(a):

    > A moze to wszystko to swiadome dzialanie skierowane na wywolanie
    > syndromu "milosci do wlasnego kata" ?

    Zapewne tak. Dlatego to się nazywa marketing.

    Pozdrawiam

    PshemeK

    PS. A czy Twój post nie jest czasem "szukaniem dziury w całym"?