  • 1. Data: 2004-03-29 13:06:02
    Temat: [Lukas] - nic z tego nie rozumiem...
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Naprostujcie mnie, bo pojąć nie mogę.

    Zleciłem przelew w piatek z datą na dziś (29-go) w wysokości 1000zł.
    Widzę, że ma ono status Zakończony OK (czyli wykonany), ale stan konta się
    nie zmienił.
    Limit dzienny operacji mam 1000zł. Cos mnie tknęło i wykonałem przelew
    własnie, na 1000zł.
    No i wykonał się! Stan konta uległ zmianie. No to ja pytam - co z tym
    pierwszym zleceniem niby się stało !? Wykona się jeszcze? I jak to się ma
    do dziennego limitu?

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 2. Data: 2004-03-29 13:10:00
    Temat: Re: [Lukas] - nic z tego nie rozumiem...
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <a...@K...pl>:
    > Naprostujcie mnie, bo pojąć nie mogę.
    >
    > Zleciłem przelew w piatek z datą na dziś (29-go) w wysokości 1000zł.
    > Widzę, że ma ono status Zakończony OK (czyli wykonany), ale stan
    > konta się nie zmienił.

    Moze sprobuj zaktualizowac saldo, moze to pomoze?

    > Limit dzienny operacji mam 1000zł. Cos mnie tknęło i wykonałem przelew
    > własnie, na 1000zł.
    > No i wykonał się!

    Byc moze limit dzienny jest na zlecanie, nie na wykonanie (tak bylo np. w
    LGnet), w Lukasie nie pamietam, dawno nie bylem w poblizu limitu.

    > Stan konta uległ zmianie. No to ja pytam - co z tym
    > pierwszym zleceniem niby się stało !? Wykona się jeszcze?

    Sprawdz, czy sie nie wykonalo.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-03-29 13:14:30
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2004 15:10:00 +0200, RobertSA
    <u...@o...pl> napisał:

    > o...@n...tpi.pl,

    > Moze sprobuj zaktualizowac saldo, moze to pomoze?

    Nic aktualizowanie nie daje, robiłem to juz kilka razy.

    > Byc moze limit dzienny jest na zlecanie, nie na wykonanie (tak bylo np. w
    > LGnet), w Lukasie nie pamietam, dawno nie bylem w poblizu limitu.

    Hmm, chyba że tak.

    > Sprawdz, czy sie nie wykonalo.

    A jeśli miałoby się wykonać, to o której godzinie radzisz sprawdzić, jak
    tam z ich sesjami ?

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-03-29 13:25:14
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli miałoby się wykonać, to o której godzinie radzisz sprawdzić, jak
    > tam z ich sesjami ?

    MIalem na mysli aktualizacje salda - nie wiedzialem, ze probowales.
    Sesja ostatnia wychodzaca juz dawno minela.

    Jedyne, co mi przychodzi do glowy, to brak srodkow na przelew na pierwsza
    sesje (ale czy mialby status "zrealizowany"?). W przeciwnym razie - jakis
    blad systemu - ew. reklamacja.

  • 5. Data: 2004-03-29 13:30:11
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > sesje (ale czy mialby status "zrealizowany"?). W przeciwnym razie - jakis

    No to błąd w takim razie, bo środków jest sporo więcej. No i ufaj tu
    bankom - wykonanie przelewu na czas to dość podstawowa rzecz, Lukas - masz
    u mnie minusa.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 6. Data: 2004-03-29 13:48:33
    Od: "Marcin" <...@...->

    U mnie też ma status Zrealizowany ale nie ma go w historii ani pieniądze nie
    zostały pobrane z konta.

    Dzwoniłem do nich powiedzieli, ze zostanie dziś zrealizowany - chyba cos się
    im rozsypało.

  • 7. Data: 2004-03-29 14:13:21
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2004 15:48:33 +0200, Marcin <...@...-> napisał:

> [...]
    > nie
    > zostały pobrane z konta.
    >
    > Dzwoniłem do nich powiedzieli, ze zostanie dziś zrealizowany - chyba cos

    Ja złożyłem reklamację pocztą wewnętrzną. Ciekawe jak to zrobią, żeby dziś
    poszło, jak nie mają ponoć juz sesji wychodzącej...

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 8. Data: 2004-03-29 15:07:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <a...@K...pl>:

    > Ja złożyłem reklamację pocztą wewnętrzną. Ciekawe jak to zrobią, żeby
    > dziś poszło, jak nie mają ponoć juz sesji wychodzącej...

    Tak jak zwykle - konto obciaza Ci dzis, a forse wysla jutro ;)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-03-29 15:13:41
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Tak jak zwykle - konto obciaza Ci dzis, a forse wysla jutro ;)

    No i to jest własnie granda. Po to człowiek zleca z wyprzedzeniem, żeby
    nie zapomnieć i nie spóźnić sie z opłatą, a oni mu mało, że nie
    zrealizują, to jeszcze odsetki sobie wezmą.

    Miałem juz tyle przejść z Lukasem, że to dzisiejsze mnie przekonało o
    słuszności decyzji - wynoszę sie z tego bANKU.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 10. Data: 2004-03-29 15:22:28
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <a...@K...pl>:

    > No i to jest własnie granda. Po to człowiek zleca z wyprzedzeniem,
    > żeby nie zapomnieć i nie spóźnić sie z opłatą, a oni mu mało, że nie
    > zrealizują, to jeszcze odsetki sobie wezmą.

    Nie, no moze nie bedzie tak zle. Poza tym, jak ktos dzis w innym watku
    zauwazyl - nie wezma odsetek, bo ich nie nalicza ;)

    > Miałem juz tyle przejść z Lukasem, że to dzisiejsze mnie przekonało o
    > słuszności decyzji - wynoszę sie z tego bANKU.

    Nie znajdziesz idealnego banku. Ja sie przenioslem (mowie o koncie glownym
    do rozliczen) z (BZ) WBK i u mnie olbrzymia zmiana in plus, choc oczywiscie
    tez jest sie do czego przyczepic.

    --
    Robert