  • 1. Data: 2004-03-29 13:24:19
    Temat: Oferta Windykacyjna
    Od: "Tomasz Baranowski" <t...@b...pl>

    Barta Finance Servis
    ul. Koński Kierat 8
    70-563 Szczecin

    tel. kontaktowy:
    Dział Windykacji (091) 4899 599

    Oferta

    Zwracamy się do Państwa z ofertą podjęcia współpracy, proponujemy
    Państwu usługi związane z ochroną Państwa wierzytelności.
    My jako firma zajmujemy się obrotem gotówki na rynku bankowym, w tym
    ochroną wierzytelności. Nasz dział windykacji jest mocno rozbudowany,
    wszelkie działania zakresie windykacji i ochrony należności, prowadzone
    są od pod ścisłą kontrolą działu prawnego. Żadne z naszych działań nie
    łamie norm prawnych obowiązujących w naszym kraju. Na dzień dzisiejszy
    możemy poszczycić się współpracą ze znanymi na krajowym rynku bankami,
    firmami transportowymi a także firmami budowlanymi właśnie w tym
    zakresie. Chcielibyśmy pokazać państwu zalety jakie kryje w sobie
    współpraca z nami.
    Oferta, którą chcemy Państwu przedstawić, dotyczy ochrony płatności
    państwa dłużników wynikających z faktur, zarówno tych wystawionych jak
    i tych, które mają być wystawione.
    Współpraca ma opierać się na wspólnym porozumieniu i dotyczy ona w
    szczególności roszczeń finansowych Państwa, jako zleceniodawcy.
    W przypadku podjęcia współpracy, zlecenie obejmowałoby w swoim
    zakresie:
    - postępowanie polubowne
    - postępowanie sądowe (nakazowe lub upominawcze)
    - postępowanie przedegzekucyjne
    - postępowanie egzekucyjne.
    W przypadku podpisania z nami umowy otrzymują Państwo prawo do
    znakowania faktur pieczęcią prewencyjną.
    Pieczęć ta ochrania Państwa należności przed nierzetelnymi dłużnikami a
    nas jako firmę obliguje i upoważnia do wszczęcia postępowania
    egzekucyjnego w Państwa imieniu bez zbędnych formalności.
    Zawarcie umowy sprawi, że Państwa firma odzyska środki pieniężne
    należne z tytułu różnego rodzaju umów czy też wynikające z faktur
    wystawionych przez Państwa. Zajmiemy się również w Waszym imieniu
    wszelkimi formalnościami niezbędnymi przy postępowaniu windykacyjnym.
    Z tytułu korzystania z naszych usług ponosić będą Państwo miesięczna
    opłatę w wysokości 100 zł + VAT, która obowiązuje przez cały okres
    trwania zawartej umowy.

    Jeżeli nie są Państwo zainteresowani podpisaniem rocznej umowy,
    ponoszeniem opłat abonamentowych i korzystaniem z pieczęci
    prewencyjnej, proponujemy Państwu również jednorazowe świadczenie
    naszych usług. Nasze działania pozwolą Państwu na szybkie odzyskanie
    konkretnych nieuregulowanych należności.

  • 2. Data: 2004-03-29 16:26:58
    Temat: Re: Oferta Windykacyjna
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    >Użytkownik "Tomasz Baranowski" <t...@b...pl> napisał w
    wiadomości

    Precz, spamerze.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-03-29 17:34:50
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    Tomasz Baranowski wrote:
    > Barta Finance Servis
    > ul. Koński Kierat 8
    > 70-563 Szczecin
    >
    > tel. kontaktowy:
    > Dział Windykacji (091) 4899 599
    >

    > Oferta

    Czy czasem nie została złamana Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz.
    1204) ? Nie jestem pieniaczem raczej, ale strasznie cięty na spamerów.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2004-03-29 18:23:02
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2004 15:24:19 +0200, "Tomasz Baranowski"
    <t...@b...pl> napisał(a):

    to co napisał, a zatem dla jego przyjaciół spamerów powtórzmy adres
    naszego bohatera :))
    t...@b...pl
    t...@b...pl
    t...@b...pl
    Harvestery już czekają :)

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2004-03-30 18:03:24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    <buraxta> wrote:
    [...]

    > Czy czasem nie została złamana Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
    > świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz.
    > 1204) ? Nie jestem pieniaczem raczej, ale strasznie cięty na spamerów.

    OIMW nie :-( spamować usenet mozna :-( bezkarnie :(

    KJ