  • 11. Data: 2003-12-29 10:32:48
    Temat: Re: Lukas - jak placic mniej, niejasnosc w sprawie oplaty za token
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsovbf$ioq$...@n...onet.pl,
    kriskel <k...@p...onet.pl>:

    > Na ulotce, w nawiasie podana jest kwota, jaką możesz zaoszczędzić, a
    > nie jaką będziesz musiał zapłacić. Trzeba dokładnie wczytać się w
    > treść ulotki.

    Trzeba przede wszystkim dokładnie wczytać się w treść postu, na ktory sie
    odpowiada ;)
    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-12-29 10:45:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No i co? O co Ci chodzi?

    O to żebyś sie wczytał.

    >O to, że napisałem "na ulotce" a nie "w ulotce" (co
    > i tak faktu nie zmienia)? Czy o to, że trudno się przyznać do własnego
    > błędu?

    Co się żołądkujesz - wczytaj się wreszcie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-12-29 10:47:12
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba przede wszystkim dokładnie wczytać się w treść postu, na ktory sie
    > odpowiada ;)

    No i co? O co Ci chodzi? O to, że napisałem "na ulotce" a nie "w ulotce" (co

  • 14. Data: 2003-12-29 10:48:13
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsp0jm$t5a$...@n...onet.pl,
    kriskel <k...@p...onet.pl>:
> [...]
    >
    > No i co? O co Ci chodzi? O to, że napisałem "na ulotce" a nie "w
    > ulotce" (co i tak faktu nie zmienia)? Czy o to, że trudno się

    Ehh :(
    Zacznij od przeczytania mojego postu, na ktory odpowiedziales zupelnie nie
    na temat.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-12-29 10:51:29
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > kriskel <k...@p...onet.pl>:
    >
    > Trzeba przede wszystkim dokładnie wczytać się w treść postu, na ktory sie

    No i chyba nie sądzisz, że (jak wg ulotki), co miesiąc trzeba zakładać
    zlecenie stałe?
    Tu chyba lepiej nie wczytywać się dokładnie w treść ulotki. :)

  • 16. Data: 2003-12-29 10:51:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No i chyba nie sądzisz, że (jak wg ulotki), co miesiąc trzeba zakładać
    > zlecenie stałe?
    > Tu chyba lepiej nie wczytywać się dokładnie w treść ulotki. :)

    Chrzanisz nie na temat. Może wreszcie przeczytasz o co chodzi zamiast pisać
    głupoty ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-12-29 10:57:24
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chrzanisz nie na temat. Może wreszcie przeczytasz o co chodzi zamiast
    pisać
    > głupoty ?

    No to mi napisz o co chodzi? Albo się nie wtrącaj.

  • 18. Data: 2003-12-29 10:59:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No to mi napisz o co chodzi? Albo się nie wtrącaj.

    Jesteśmy w publicznym miejscu więc Twoją uwage o wtrącaniu z litości pominę
    ;-))) Co do streszczania, to nie będę tracić czasu - przeczytaj wyjściowy
    post i odpowiadaj na temat, a nie na swoje "widzimisię".

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-12-29 11:05:05
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > Ehh :(
    > Zacznij od przeczytania mojego postu, na ktory odpowiedziales zupelnie nie
    > na temat.

    Trzeba było zacząć post od ostatniego zdania. he he. :)

    Pzdr

  • 20. Data: 2003-12-29 11:07:24
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Moim zdaniem to błąd merytoryczny. Myślę, że gdyby zwrócić im uwagę, to
    poprawią to zdanie.